خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۵۱ دستگاه تخت دیالیز، آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۲۰

با حضور وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زنجان، دانشکده و۵۱بیمارستان به طور همزمان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

ایلنا: باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زنجان، از لوح افتتاح در بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان نیز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همزمان با حضور سید حسن قاضی‌زاده‌ هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی در استان زنجان از ۱۵۱ دستگاه دیالیز در ۲۵دانشگاه و دانشکده و ۵۱ بیمارستان به طور همزمان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

این تخت‌های دیالیز در بیمارستان‌های شهرهای آبادان، اصفهان، البرز، ارومیه، اهواز، بابل، بوشهر، بیرجند، تبریز، تربت حیدریه، جیرفت، سمنان، سبزوار، شیراز، کاشان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، زاهدان، زنجان، مازندران، مراغه و یزد همچنین بیمارستان‌های ایران و شهید بهشتی به بهره برداری رسیده‌اند.

برای استقرار این تعداد تخت بیمارستانی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که هر تخت دیالیز ۲۷۰ میلیون تومان به صورت میانگین هزینه داشته است که در راستای گسترش و توسعه تخت‌های دیالیز و افزایش کیفیت خدمت رسانی به بیماران کلیوی صورت می‌گیرد.

بازدید از ساختمان در شرف افتتاح دانشکده دندان پزشکی برنامه بعدی وزیر بهداشت بود. این مرکز با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در حال تکمیل است که با به بهره برداری رسیدن این دانشکده رشته‌هایی همچون رادیولوژی، ترمیمی جراحی اندودنتیکس تشخیص بیماری‌های دهان دندانپزشکی اطفال ارتودنسی تدریس و با ا ۷۰ یونیت ارائه خدمت خواهد داد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از لوح افتتاح در بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان نیز رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز