خبرگزاری کار ایران

در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مطرح شد؛

روندکنداشتغال زایی دراستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۶۰

قرار دادن سهمیه جذب فارغ التحصیلان امداد در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف مدیر کل کمیته امداد استان زنجان قرار دادن سهمیه جذب فارغ التحصیلان امداد در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف را از طریق پیگیری از مراجع ذیربط و نمایندگان محترم مجلس خواستار شد.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، گفت: با شرایط به وجود آمده برخلاف سال‌های قبل که استان جزو برترین ها در بحثاشتغالزایی بود، روند حرکتی در این مسیر بسیار کند است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بهرام ولی زاده در دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد استان با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی در ۱۴ اسفند سال ۵۷ و به دستور تاریخی امام راحل تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه طی ۳۵ سال گذشته امداد به توفیقات بسیاری دست یافته است، بیان کرد: این موفقیت ها با حمایت های مقام معظم رهبری، دولت، مردم و همچنین همت و تلاش جامعه هدف حاصل شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۱ هزار طرح اشتغالزایی مددجویی در استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری نیز نزدیک به ۵ هزار پرونده و کارشناسی و تشکیل پرونده ها با توجه به مصوبات دولت روانه بانکهای عامل شده است.

این مسئول با اظهار تاسف از مشکلات به وجود آمده در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان از سوی شبکه بانکی اذعان داشت: با شرایط به وجود آمده برخلاف سال‌های قبل که استان جزو برترین ها در بحثاشتغالزایی بود، روند حرکتی در این مسیر بسیار کند است.

ولیزاده حرکت کند در این مسیر را دلیلی بر عدم انجام هیچ فعالیتی در این راستا ندانست و گفت: با شرایط موجود از یک هزار و ۶۰۰ اشتغال تکلیف شده به استان در سامانه رصد، ۲ هزار و ۵۰۰ مورد فرصت ایجاد شده است که این میزان بیشتر از تعداد اشتغال تعهد شده است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اشتغالزایی برای جامعه هدف بیان کرد: این اقدامات موجب می‌شود، علاوه بر اینکه افراد خودکفا شوند، زمینه اشتغال چند نفر بیکار نیز فراهم شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین با تاکید بر قرار دادن سهمیه جذب فارغ التحصیلان امداد در آزمون های استخدامی دستگاه های مختلف ابراز امیدواری کرد: با توجه به اقدامات انجام شده توسط نمایندگان مجلس استان در این بحثاین طرح نیز عملیاتی شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اشاره ای به نخبگان دانشجوی حاضر در این دیدار داشت و اظهار کرد: دانشجویان حاضر نمایندگان یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد هستند که عمدتا آنها نیز جزو استعدادهای برتر است.

ولیزاده در بخش پایانی سخنان خود به عنایت مقام معظم رهبری، قوای سه گانه، اهتمام مردم و خودباوری جامعه تحت حمایت در پیشبرد اهداف این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: همه این موضوعات موجب شده است که یادگار امام راحل ۳۵ سال فعالیت موفقیت آمیز داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز