خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

مسئولین و مردم باید اعتقاد راسخ به اقتصاد مقاومتی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۳۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید همه دست‌اندرکاران و مردم اعتقاد راسخ به اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بایکوت اقتصادی علیه نظام برنامه‌ای است که همواره مورد تاکید دشمن بوده و هیچ‌گاه از آن کوتاه نیامده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید به بیانات و تاکیدات رهبری در این حوزه همه دست‌اندرکاران و مردم توجه ویژه نمایند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ریاضت اقتصادی نیست، بیان داشت: با توجه به اینکه نظام اسلامی به مدت ۳۰ سال در بایکوت اقتصادی و محاصره اقتصادی دشمن قرار دارد، تنها راه برون رفت از توطئه‌های دشمنان توجه به اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان نسبت به نظام اسلامی همواره برنامه‌های ویژه اقتصادی اعمال کرده‌اند، تصریح کرد: بایکوت اقتصادی علیه نظام برنامه‌ای است که همواره مورد تاکید دشمن بوده و هیچ‌گاه از آن کوتاه نیامده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت توجه به ابعاد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و خاطرنشان شد: باید با قوی کردن اقتصاد، برنامه‌ریزی‌های اقتصادی دشمن را خنثی کرد.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت کاهش وابستگی به واردات در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: باید همه دست‌اندرکاران و مردم اعتقاد راسخ به اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وی حمایت از تولید داخلی را از دیگر راه‌های موفقیت اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: منابع ارزی نیز باید مدیریت شده و از اصراف به نحو مطلوبی جلوگیری شود.

خطیب جمعه زنجان بر ضرورت کاهش وابستگی به نفت تاکید کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی نمی‌توان با تکیه به سرمایه‌های نفتی کاری از پیش برد.

حفظ منابع طبیعی حفظ حیات اقتصادی، کشاورزی و تولید است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اظهار کرد: حفظ منابع طبیعی حفظ حیات اقتصادی، کشاورزی و تولید محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت توجه به فرهنگ سازی در خصوص منابع طبیعی تاکید کرد و بیان داشت: باید منابع طبیعی مورد توجه همه افراد جامعه باشد.

وی با اشاره به آغاز خریدهای عید بر ضرورت رعایت انصاف از سوی مردم، تولید کنندگان و فروشندگان تاکید کرد و گفت: باید ضمن رعایت حال مردم در حالی که دشمنان در حوزه اقتصاد به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، با تولید کالاهای مرغوب، مردم را به خرید تولیدات داخلی ترغیب کرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به ۱۰ اسفند روز جهانی تبعیض نژادی ادامه داد: انسان‌ها تنها به واسطه تقوا از یکدیگر برتری دارند.

فعالیت مطلوب کمیته امداد در زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت ۱۱ اسفند سالروز تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان با فرمان امام خمینی(ره) تصریح کرد: ایجاد عدالت و رسیدگی به حال مستضعفان از اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از خدمات این نهاد در استان تقدیر کرد و افزود: این نهاد در شناسایی افراد نیازمند موفق عمل کرده است که ضروری است مردم برای کمک به نیازمندان، حمایت‌های لازم را از این نهاد داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به حمایت از ۲۱ هزار و ۸۴۶ خانوار از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان بیان داشت: فعالیت‌های این نهاد در استان مطلوب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز