خبرگزاری کار ایران

در راستای جهش تولید استان تاکید شد؛

نقش ۲۵ درصدی تعاونی ها در اقتصاد کشور محقق نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۰۰

ضرورت فعال شدن تعاونی‌ها در استان

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان، با بیان ضرورت فعال شدن تعاونی‌ها در استان، تاکید کرد: نقش ۲۵ درصدی تعاونی ها در اقتصاد کشور محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین محمدی، امروز با بیان اینکه بحثی که باید در حضور و نقش آفرینی مردم به آن توجه و متمرکز شد، بحث فعال کردن انواع تعاونی‌هاست، اظهار کرد: باید فعال شدن تعاونی‌ها را به عنوان یک اصل بپذیریم، یکی از خلا‌های ما در کشور این است که از سهم تعاونی‌ها نتوانسته‌ایم بهره کافی را ببریم.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان، ادامه داد: وقتی اداره این تعاونی‌ها با مشارکت مردم و با انتخاب خود مردم است، با راهبری اقتصادی که دولت می‌تواند برای این تعاونی‌ها انجام بدهد یقینا نتیجه‌اش افزایش و جهش در تولید خواهد شد.

محمدی، تصریح کرد: در حال حاضر سهم تعاونی‌های ما در اقتصاد کشور زیر ۸ درصد است در حالی که بر اساس سیاست‌های اجرای اصل ۴۴ باید ۲۵ درصد سهم اقتصاد کشور را تعاونی‌ها اداره می‌کردند که این مهم محقق نشده است.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان، با بیان اینکه متاسفانه به واسطه بی تدبیری‌ها نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کم‌رنگ و اعتماد مردم به تعاونی‌ها کاهش یافته است، تاکید کرد: یکی از الزاماتی که حداقل ما باید در سال ۱۴۰۳ در استان به دنبال آن و متمرکز به آن باشیم توجه مضاعف به تعاونی‌هاست، البته ناگفته نماند که در این راستا برنامه‌های در حال تدوین و نهایی شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز