خبرگزاری کار ایران

مدیر تنها موزه استان زنجان خبرداد:

تنها موزه تاریخی و تاریخ طبیعی استان زنجان پلمپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۰۰

تنها موزه این استان با قابلیت جذب گردشگری ۱۰۰هزار نفری ۱۶(بهمن) به دستور مدیر کل میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان زنجان پلمپ شد.

مدیر موزه تاریخی و تاریخ طبیعی استان زنجان، با اشاره به تعطیلی و پلمپ غیرمنتظره این مجموعه در استان زنجان گفت: تنها موزه این استان با قابلیت جذب گردشگری ۱۰۰هزار نفری ۱۶(بهمن) به دستور مدیر کل میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان زنجان پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صمیمی فرد، با اعلام این خبر، با اشاره به پلمپ مجموعه خود در استان زنجان گفت: این دستور از طرف مدیر اجرایی در استان راس ساعت ۱۶بعد از ظهر روز چهارشنبه بدون اطلاع قبلی بوده است.

صمیمی فرد، این اقدام را در حالی عنوان کرد که مدیر کل این مجموعه در استان زنجان این اقدام و دستور را بدون اجازه از مقام عالی استان(استاندار زنجان) و مراجع قضایی صادر کرده است و این مجموعه دار هم مقاومتی نسبت به تعطیلی این مجموعه نکرده است.

وی ادامه داد: در هیچ جایی از دنیا تا به امروز دستور پلمپ موزه و مجموعه فرهنگی با قابلیت جذب گردشگری از طرف مدیری صادر نشده است، مگر به دلیل مرمت و بازسازی این مجموعه‌ها.

به گفته این مجموعه دار زنجانی، زنجان رکورد شکن تعطیلی موزه در دنیا بوده است و باز نکته قابل تامل در این راستا این این است که این اقدامات در سکوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان اتفاق افتاده است.

صمیمی فرد در ادامه افزود: کلید این مجموعه منحصر به فرد روز پنج شنبه(۱۷بهمن) سال جاری تحویل استاندار زنجان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز