خبرگزاری کار ایران

رییس واحد تعمیرات شرکت خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشور خبر داد:

شن ریزی در حریم خطوط لوله منطقه شمالغرب انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۸

رییس واحد تعمیرات شرکت خطوط لوله ومخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشور گفت: عملیات شن ریزی در حدود دو کیلومتر از خط لوله منطقه گلن گئدر انجام شد.

رییس واحد تعمیرات شرکت خطوط لوله و مخابرات شرکت نفت منطقه شمالغرب کشور در زنجان، گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به خطوط لوله، در کیلومتر ۴۳۱ خط لوله ۱۶ و ۱۴ اینچ منطقه گلن گئدر عملیات شن ریزی انجام شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجتبی کریمی، امروز با اعلام این خبر افزود: این عملیات در جهت برطرف کردن ناهمواری‌های بوجود آمده در بارندگی‌های هر ساله و سهولت در تردد مسیر خط لوله توسط کشاورزان و جلوگیری از تجاوز به حریم اختصاصی خطوط انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات که با همکاری واحد ترابری و به مدت ۳۵ روز به طول انجامید، در حدود ۶۵۰ کمپرسی شن به مسیر مورد نظر حمل شد.

رییس واحد تعمیرات خط منطقه شمالغرب ادامه داد: در این عملیات علاوه بر شن ریزی، نصب ۱۱ شاخه لوله آبرو جهت سهولت تردد در مسیر خط، بازسازی و احیاء تابلوهای هشدار دهنده با هدف آگاه نمودن مجاورین خطوط لوله نفت و خطرات احتمالی آن، بازنمودن مسیرهای مسدود شده، مشخص نمودن مسیر دقیق خطوط و رفع تجاوز از سوی افراد حقیقی و حقوقی در دستور کار قرار گرفت.

کریمی نصب شیر در مسیرهای نفت گاز، نفت سفید و بنزین ورودی به شرکت پخش در تاسیسات می‌اندوآب، جوشکاری و اتصال خروجی TSVو درین ورودی خط جدید ۱۴ اینچ به پمپ‌های تاسیسات می‌اندوآب را از دیگر فعالیت‌های اخیر واحد تعمیرات خط عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز