خبرگزاری کار ایران

رییس واحد بازرسی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب کشورخبرداد:

بازرسی اساسی ۲۸ مخزن هوایی فشرده در مراکز انتقال نفت منطقه شمالغرب

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۱

رییس واحد بازرسی رییس واحد بازرسی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب کشور از بازرسی اساسی ۲۸ مخزن هوایی فشرده درمراکز انتقال نفت منطقه شمالغرب خبر داد.

زنجان _ ایلنا: رییس واحد بازرسی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب کشور گفت: PSVهای نصب شده در خطوط انشعابی در مراکز انتقال نفت ایده لو، ابهر، اشتهارد و تبریز نیز مورد بررسی اساسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا آل تاروردی، رییس واحد بازرسی شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب کشور امروز با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت بازدید مخازن هوایی فشرده کلیه مراکز انتقال نفت منطقه، این امر در برنامه‌های این واحد قرار گرفت تا در صورت لزوم تعمیرات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به بازرسی ۹روزه از جرثقیل‌ها و بالابرهای کل منطقه شمالغرب افزود: تست کامل از جرثقیل‌ها و بالابرهای ثابت و متحرک، تهیه لیست اشکالات و ارجاع به واحد‌های ذی ربط و صدور گواهینامه برای جرثقیل‌های تایید شده از دیگر اقدامات انجام شده پس از این بازرسی بود.

رییس واحد بازرسی منطقه شمالغرب از تست هیدرولیک صافی اصلاحی اشتهارد در کارگاه سازنده تبریز خبر داد و اضافه کرد: PSVهای نصب شده در خطوط انشعابی در مراکز انتقال نفت ایده لو، ابهر، اشتهارد و تبریز نیز مورد بررسی اساسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز