خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان خبر داد:

دعوت تعدادی از ورزشکاران نوجوان وزنه‌بردار زنجانی به اردوی تیم ملی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۱

سرمایه گذاری در ورزش می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه را بگیرد. دعوت شدگان ورزش وزنه برداری زنجان در حال تمرین در اردوی تیم ملی «تهران» هستند.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان، با اشاره به وجود پتانسیلهای ورزش وزنه برداری در استان زنجان گفت: سرمایه گذاری در ورزش می تواند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه را بگیرد. دعوت شدگان ورزش وزنه برداری زنجان در حال تمرین در اردوی تیم ملی «تهران» هستند.

علیرضا ترکیان، رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان، امروز(۹) دی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: با توجه به ظرفیتهای ورزشی ورزشکارن وزنه برداراستان زنجان، انتظار قهرمانی از نوجوانان وجوانان زنجانی در ورزش وزنه برداری در سطح ملی وبین المللی است.

ترکیان، با بیان اینکه تعدادی از ورزشکاران رکورد زده به همراه سرمربی خود برای اردوی تیم ملی نوجوانان در تهران دعوت شده است، گفت: در حال حاضردعوت شدگان در حال تمرین در این اردو هستند.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان، سرمربی این تیم را علی نصرتی عنوان کرد وگفت: عملکرد مطلوب این ورزشکاران در این مدت کوتاه موجب ورود آن‌ها به این اردو شده است.

ترکیان، دعوت از مربی وبازیکنان را برای استان زنجان بسیار حائز اهمیت د راین زمینه عنوان کرد و خاطر نشان شد: با توجه به استعدادهای این ورزشکاران و، وجود پتانسیلهای مطلوب ورزش وزنه برداری در استان زنجان انتظار قهرمانی از این افراد در سطح ملی وبین المللی است.

این مسئول ورزش در استان زنجان، با ابراز تاسف از وضعیت بودجه اختصاصی در این زمینه افزود: در سالجاری علیرغم تصویب ۲میلیارد و۷۵۰میلیون تومان به این ورزش این مبلغ هنوز پرداخت نشده است.

ترکیان در ادامه تخصیص بودجه فدراسیون را خیلی ضعیف برشمرد و گفت: این مبالغ در صورت پرداخت نیز کفاف برخی از این ورزش‌ها را نخواهد داد.

وی در زمینه تامین اعتبارات ورزشی برخی رشته‌ها از جمله ورزش وزنه برداری، اهمیت سالن‌ها وتجهیزات و امکانات ورزشی در این رشته را دارای اهمیت اساسی عنوان کردو گفت: در سالجاری از طریق خود هیئت این موارد با ورود افرادی خیر وعلاقمند مشارکت در این خصوص حل شده و شاهد اقدامات مطلوب دراین ورزش هستیم ودر آینده نیز در صدد جبران کمبود‌ها هستیم.

ترکیان با بیان اینکه بودجه اختصاص کفاف این موارد، در شهرستان زنجان را نمی‌دهد افزود: بهترین راه حل در این مورد اقدامات مشارکتی است.

وی درادامه با اشاره به انجام تمرینات در سالن شهید رجایی زنجان تصریح کرد: شهرستانهای دیگر استان زنجان در این خصوص فعلا غیر فعال هستند.

ترکیان با بیان اینکه در صدد استفاده از پتانسیلهای استانی در این زمینه هستیم یاد آور شد: استان زنجان دارای ظرفیتهای مطلوب در این راستا است که باید با تمرینات وانسجام و ساماندهی در این حوزه شاهد برگزاری مسابقات استانی وکشوری باشیم.

رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان، در بخشی از سخنان خود نبود اسپانسر مالی و تامین منابع مالی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد وگفت: در استان زنجان صنایع می‌توانند اقدامات حائز اهمیت در این خصوص داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم ومسئولین در این خصوص می‌توانند موثر باشند ادامه داد: سرمایه گذاری در ورزش می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را بگیرد.

ترکیان دعوت از بازیکنان زنجانی را تشویقی برای دیگر افراد مستعد در این زمینه عنوان کرد وگفت: این موارد می‌تواند موجب رقابت در بین این افراد در سطح استان وکشورباشد.

همچنین این مسئول ورزشی استان استعداد یابی از بین دانش آموزان زنجان واستان را دارای اهمیت اساسی در این راستا دانست وگفت: استان زنجان دارای پتانسیلهای مناسب در این زمینه است که می‌توان با سرمایه گذاری روی این بچه‌ها و، ورزش استان شاهد کسب رتبه‌های ملی و بین المللی شد.

وی در پایان با تاکید براسپانسرهای مالی در این زمینه گفت: با برنامه ریزیهای‌های مطلوب برای آینده این ورزش و ورزشکارن با تمرینات می‌شود امیدوار به این اقدامات دراستان زنجان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز