خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

معاونت عمرانی استانداری‌ها بازوان اصلی استانداری‌ها در کشور تلقی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰۷

استانداری‌ها وظیفه پیشبردی اهداف در دولت را در استان‌ها برای تسریع این امور را برعهده دارند.

زنجان _ ایلنا: استاندار زنجان گفت: استانداری‌ها وظیفه پیشبردی اهداف در دولت را در استان‌ها برای تسریع این امور را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، شامگاه دیروز در آیین مراسم معارفه و تودیع معاون عمرانی استاندا ری استان زنجان، با اشاره به نقش نظارتی بر اجرای طرح‌ها وپروژه‌ها ی عمرانی وانجام درست و دقیق اقدامات دستگاههای اجرایی حوزه عمرانی استان‌ها و پاسخگوی مناسب به مردم در این حوزه برای مطالبات عمران و توسعه شهری توسط معاونت عمرانی استانداری‌ها افزود: معاونت‌های عمرانی استانداری‌ها بازوان اصلی در این زمینه تلقی می‌شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه انجام برخی تغییرات مدیران ومعاونان از جمله موارد پشیبرد در دولت تدبیر وامید است تصریح کرد: استانداری‌ها نیز وظیفه پیشبردی اهداف در دولت را در استان‌ها را برای تسریع این امور برعهده دارند.

انصاری با اشاره به اینکه تغییرات در این راستا به معنای نفع خدمات ویا ضعف مدیران دستگاههای اجرایی در استان‌ها نیست، خاطر نشان کرد: این تغییرات به منظور اجرای سیاستهای بهتردر استان‌ها دارای اهمیت است.

وی در ادامه تغییرات در این زمینه را امر طبیعی برشمرد وافزود: بر اساس توقعات مردم در راستای استفاده از توانمندی نیروهای بومی این تغییرات مورد تاکید بوده است.

استاندار زنجان وظیفه معاونت سیاسی امنیتی وعمرانی استانداری‌ها را در کشور مهم ارزیابی کرد وگفت: آنچه که در مقوله وزارت کشور است در این حوزه تعریف شده است.

انصاری در ادامه بخش عمده‌ای از امور شهری مردم را در حیطه معاونت عمرانی عنوان کرد و گفت: نقش معاونت عمرانی در شورا‌ها نیز پررنگ‌تر است.

استاندار زنجان، همچنین در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه معاونت عمرانی راهبری کننده کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه عمرانی است.

مقام عالی دولت در استان زنجان، با اشاره به نقش اساسی معاونت عمرانی استانداری‌ها در استانهای ایران یاد آور شد: معاونت عمرانی استانهاری‌ها بازوان اصلی در حوزه عمرانی استان‌ها تلقی می‌شوند.
گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات علی اکبر کریمی بعنوان معاون عمرانی استانداری زنجان تقدیر وجواد رحمتی بعنوان معاون عمرانی استانداری جدید استان زنجان، معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز