خبرگزاری کار ایران

هنرمند برتر نخستین جشنواره قرآنی گناهان زبانی:

آثار هنری فاخر مهم‌ترین عامل جذب جوانان به سمت آموزه‌های قرآنی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۳

هنرمند برتر نخستین جشنواره قرآنی گناهان زبانی، تولید آثار هنری فاخر را مهم ترین عامل جذب جوانان به سمت آموزه های قرآنی دانست.

زنجان _ ایلنا: هنرمند بر‌تر نخستین جشنواره قرآنی گناهان زبانی گفت: با توجه به انعکاس فرهنگ دینی، ادبیات عرفانی و آئینی و میراثفرهنگی ایران در هنر خوشنویسی، باید به صورت جدی‌تر از این هنر حمایت شود تا شاهد عجین‌تر شدن هنر خوشنویسی با زندگی مردم باشیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسن فرهادی، نفر اول رشته خوشنویسی در نخستین جشنواره قرآنی گناهان زبانی، امروز اظهار داشت: برگزاری جشنواره قرآنی گناهان زبانی اقدام بسیار خوبی در راستای گسترش و ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان نقش بسزایی در هدایت افکار عمومی جامعه دارند، اظهارکرد: اگر هنرمندان عامل به دستورات قرآن باشند، بهترین تاثیر را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مفاهیم قرآنی خواهند داشت.

این هنرمند همدانی با بیان اینکه هنرمندان با خلق آثار فاخر و ارزشممند می‌توانند به خوبی مفاهیم قرآنی را در جامعه ترویج دهند، عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف با مضامین قرآنی یکی از راهکارهای موثر در این راستاست.

وی به نقش و پیشینه هنر خوشنویسی در فرهنگ مردم اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به انعکاس فرهنگ دینی، ادبیات عرفانی و آئینی و میراثفرهنگی ایران در هنر خوشنویسی، باید به صورت جدی‌تر از این هنر حمایت شود تا شاهد عجین‌تر شدن هنر خوشنویسی با زندگی مردم باشیم.

فرهادی در پایان یاداور شد: اگر در جشنواره‌های بعدی رشته‌های مختلف خوشنویسی از جمله نستعلیق، ثلثو نقاشی خط نیز گنجانده شود استقبال بیشتری از سوی جوانان و نوجوانان برای حضور در جشنواره صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز