خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی استان زنجان خواستار شد:

دستان گرمتان، دستگیر افتادگان شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۳

مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی استان زنجان با اشاره به اهمیت رسیدگی به بیماران دیالیزی کم سن وسال گفت: وضعیت جسمی معصومه طبق نظر پزشکان وخیم است و نیاز به پیوند سریع کلیه دارد.

زنجان _ ایلنا: مسئول روابط عمومی انجمن کلیوی استان زنجان گفت: قلب معصومه برای رفتن به مدرسه می تپد!از این که دیگر نمی تواند در کنار دوستانش زمزمه محبت سردهد، بغض کرده است اما اشک هایش را از همه پنهان می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان معصومه ۱۱سال بیشتر ندارد اما رگ های گردن او با دیالیز آشنا است. رگ های نازک دستان او، سوزن های دیالیز را قبول نمی کند؛ حالا معصومه مجبور است از طریق شالدون و از ناحیه گردن همودیالیز شود.

شالدون، کاتتری است که برای تعویض خون به وسیله دستگاه همودیالیز در گردن بیمار تعبیه می شود.

کاتتر دیالیز از دو لوله وریدی و لوله شریانی تشکیل شده است. لوله شریانی(قرمز رنگ) برای برداشت خون از بیمار و انتقال آن به دستگاه دیالیز استفاده می شود و لوله وریدی(آبی رنگ) خون را از دستگاه دیالیز به بیمار برمی گرداند.

قلب معصومه برای رفتن به مدرسه می تپد!از این که دیگر نمی تواند در کنار دوستانش زمزمه محبت سردهد، بغض کرده است اما اشک هایش را از همه پنهان می کند.

معصومه منتظر پیوند کلیه است و تا پیوند نکند دیگر صدای همکلاسی های او به گوشش نمی رسد!

پدر کشاورز و روستایی معصومه، ۶ ماه است که از کار کردن باز مانده است و پیگیر کارهای بیمارستان اوست.

نگرانی در چشمان پدر موج می زند؛ باید خانواده ۸ نفره خود را نیز تامین کند؛ می ترسد شرمنده دختر نوجوانش شود.

هزینه درمان معصومه ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است و پدر معصومه توان تهیه این مبلغ را ندارد!

اکنون باید به شکرانه داشتن جسم سالم و در جهت تحقق شعار همنوعدوستی، دستان گرم شما خوبان یاریگر پدری مهربان شود تا دختر نوجوان خود را درمان کند!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز