خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، تاکید کرد:

ضرورت آموزش بازار محور براساس نیاز سنجی در جامعه / لزوم آموزش‌های مهارتی دربخش خصوصی بر اساس کیفیت مطلوب

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۵۶۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با اشاره به اهمیت آموزش بازار محور براساس نیاز سنجی جامعه، گفت: آموزش‌های مهارتی دربخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محمد رضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در بازدید از کارگاه قنادی آموزشگاه شکلات، یکی از آموزشگاه‌های آزاد استان زنجان ، اظها رداشت:  آموزش‌های مهارتی دربخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان، بر توسعه آموزش‌های مهارتی آزاد،  تاکید کرد و گفت: کیفیت آموزش‌های مهارتی در بخش خصوصی حائز اهمیت است.

وی، ادامه داد: آموزش‌های مهارتی بخش خصوصی باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا افرادی که آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند بتوانند در جهت اشتغال و کسب درآمد زایی در جامعه گام بردارند.

انصاری، یکی از رویکردهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را آموزش بازار محور براساس نیاز سنجی عنوان کرد و از مدیران آموزشگاه های آزاد خواست تا با تعامل هرچه بیشتر، دستگاه‌های اجرایی و بازارکار و صنایع، بتوانند دوره‌های آموزشی را برگزار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز