خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۴.۴ میلیارد تومان کمک هزینه درمانی مکمل به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۱۵

به گفته رئیس اداره بهداشت، درمان وبیمه های اجتماعی کمیته امداد استان زنجان، بیش از ۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در قالب هزینه های درمانی مکمل به خانواده های تحت حمایت این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، شهروز ادیب فرد، رئیس اداره بهداشت، درمان وبیمه های اجتماعی کمیته امداد استان زنجان، امروز با اعلام این خبر،  با اشاره به بخشی از خدمات درمانی ارائه شده به جامعه هدف این نهاد در قالب مکمل در سال گذشته، گفت: بر اساس آمارهای موجود بیش از چهار میلیارد و 490 میلیون تومان در قالب هزینه های درمانی مکمل به خانواده های تحت حمایت این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

ادیب فرد،  با اشاره به اینکه بر اساس تکالیف قانونی تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه پایه سایر سازمانهای بیمه گر از جمله تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان برخوردار هستند، افزود: بخشی از هزینه های درمانی مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد در قالب فرانشیز از طریق بیمه مکمل به جامعه هدف پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: خدمات درمانی ارائه شده در قالب بیمه مکمل به خانواده های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از محل منابع و اعتبارات داخلی این نهاد و هم افزایی آن با کمک های مردمی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز