خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

کشف ۵۵۱ کیلو گرم مواد مخدر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۱

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از ۵۵۱کیلوگرم انواع مواد مخدردر این استان طی ۷ماهه سالجاری گفت: امروز ۱۸کیلو گرم مرفین در کیسه های آرد جاسازی شده در زنجان کشف شده است.

زنجان _ ایلنا: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: امسال با تلاش‌های صورت گرفته ۱۸باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در استان زنجان شناسایی وبیش از ۵۵۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار علیرضا صالحی، فرمانده انتظامی استان زنجان صبح امروز در این زمینه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان از ابتدای سال طرحهای مختلف برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد
مخدر را با جدیت در استان اجرا کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با تحقیقات نامحسوس از فعالیتهای یک باند تهیه توزیع مواد مخدر از نوع مرفین مطلع وموضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از اطمینان از حمل مواد مخدر توسط این باند محورهای مواصلاتی استان کنترل و خودرو مته‌مان در مسیر اتوبان «زنجان _ قزوین» شناسایی وتحت کنترل قرار گرفت.

این مقام انتظامی در زنجان تصریح کرد: خودرو مته‌مان که یکدستگاه پژو بود در عوارضی «زنجان – قزوین» متوقف ومورد بازرسی قرار گرفت.

صالحی با قدردانی از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو دو کیسه آرد حاوی ۱۷بسته مواد مخدر از نوع مرفین به مقدار ۱۸کیلو ۱۰۰گرم مرفین که بطرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

وی با اعلام اینکه راننده وسرنشین این خودرو به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر شدند گفت: مته‌مان قصد داشتند مواد مخدر را به استان «آذربایجان غربی» منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در ۷ماهه اول سالجاری چندین طرح مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده است افزود: امسال با تلاش‌های صورت گرفته ۱۸باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در استان شناسایی وبیش از ۵۵۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز