خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

عملکرد انجمن کلیوی زنجان در کاهش بیماری‌ها قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۳

استاندار زنجان با اشاره به این که انجمن های خیریه می توانند با یاری مردم خیّر در رفع مشکلات درمانی و اجتماعی بیماران موثر باشند، گفت: فعالیت های انجمن کلیوی زنجان در زمینه های آموزشی و فرهنگ سازی در کاهش بیماری ها قابل تقدیر است.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: این انجمن با تاریخچه ۳۳ ساله خود دارای ۱۶۸ شعبه نمایندگی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان صبح روز دوشنبه(۲۰ آبان) در دیدار اعضای انجمن کلیوی زنجان با وی، تاکید کرد: متولی اصلی درمان و تهیه تجهیزات درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

استاندار زنجان افزود: این انجمن‌ها باید به یاری بیماران بشتابند تا بیماران غیر از درد بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی همچنین آمادگی خود را به عنوان شهروند زنجانی برای یاری این انجمن اعلام کرد.

در این دیدار مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، انجمن کلیوی ایران را به عنوان تنها انجمن ملی فراگیر کشوری دانست و گفت: این انجمن با تاریخچه ۳۳ ساله خود دارای ۱۶۸ شعبه نمایندگی است.

محمدرضا طهماسبی به افزایش ۲۰ درصدی بیماران کلیوی از ناحیه فشار خون، دیابت و سایر آسیب‌ها اشاره کرد و افزود: تعداد ۷۰ هزار بیمار کلیوی در ایران شناسایی شده است.

وی تعامل بین انجمن کلیوی زنجان و دانشگاه علوم پزشکی را در زمینه‌های مختلف ضروری دانست و ادامه داد: این تعامل در جهت رفاه حال بیماران است و در این زمینه راه اندازی مراکز دیالیز شهرستان‌ها اولویت دارد.

طهماسبی، برنامه‌های زیرساختی فرهنگی و آموزشی انجمن را تاثیر گذار عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها در کاهش بیماران دیالیزی نسبت به آمار کشوری موفق بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز