خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان تاکیدکرد:

ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات سکونتگاه‌های غیر رسمی باید قانونی، عالمانه و عاقلانه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۲۱

شهردار زنجان با اشاره به مناطق غیر رسمی سکونتگاه‌های زنجان گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات سکونتگاه‌های غیر رسمی باید قانونی، عالمانه و عاقلانه باشد.

زنجان ایلنا: شهر دار زنجان گفت: باید با برنامه ریزی دقیق ومتعارف طبق قانون امکانات مناطق غیر رسمی را توسعه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان امروز سه شنبه(۱۴آبان) در جلسه علنی شورای شهر زنجان گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها وامکانات شهری در مناطق و سکونتگاههای غیر رسمی یکی از دغدغه‌های شهرداری و شورای شهر است.

شهردار زنجان با بیان اینکه باید با رشد و توسعه غیر معقول و نامتعارف سکونتگاه‌های غیر رسمی در برخی مناطق شهری گرفته شود افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و متعارف طبق قانون امکانات این مناطق را توسعه داد.

یگانه در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری در این زمینه یکی از دستگاه‌های اجرایی است تصریح کرد: باید با بررسی بیشتر برای ایجاد زیر ساخت‌ها همانند دیگر مناطق شهری در این راستا خدمات ارائه داد.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه برخی افراد در نظر دارند سکونتگاه‌های غیر رسمی را گسترش بدهند افزود: این افراد به قصد استفاده از خدمات شهری در صدد این اقدام هستند.

شهردار زنجان در این راستا خاطر نشان کرد: با ایجاد غیر قانونی و ناآگاهانه در این زمینه با معضلات شهری در آینده مواجه خواهیم بود.

یگانه با بیان اینکه دراین زمینه باید قانونی عالمانه و عاقلانه برخورد کرد افزود: هر اقداماتی دراین راستا بدون در نظر گرفته برخی مواد غیر قانونی خواهد بود.

رئیس شورای شهر زنجان نیز در ادامه جلسه جلوگیری از رشد وتوسعه سکونتگاه‌های غیر رسمی را به عهده شهرداری دانست.

آراض ضیایی با بیان اینکه در منطقه سایان «سکونتگاه غیررسمی» حدود ۳۰۰خانوار زندگی می‌کنند افزود: در این زمینه باید از مشارکتهای مردمی برای جلوگیری از رشد وتوسعه این سکونتگاه‌ها استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز