خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان زنجان:

نیروی انسانی ماهر عامل کلید توسعه جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۴۵

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان زنجان با اشاره به برگزاری توام با موفقیت چهاردهمین مسابقات ملی مهارت جهانی گفت: برگزاری این مسابقات وموفقیت این افراد یک رخداد علمی فنی در سطح دنیا وایران بوده است.

زنجان ایلنا: مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان زنجان گفت: کلید توسعه جامعه در دست افراد توانمند و ماهر است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، قاسم صیادی، ‌ مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان زنجان، امروز سه شنبه(۱۴ابان) در حمع خبرنگاران گفت: امروز آموش‌های مهارتی و بهاء دادن به ان جزو دغدغه‌های مسئولین برای برنامه ریزی‌های کشوری است.

صیادی با بیان اینکه توانمند سازی نیروی انسانی با رویکرد سند چشم انداز ۲۰ساله کشوری دارای اهمیت اساسی است افزود: اموزشهای فنی وحرفه‌ای یکی از بسترهای توسعه تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه است.

وی با اشاره به امار نرخ بیکاری ۱۲درصدی در جامعه امروز تصریح کرد: در مقایسه آماری این درصد با احتساب بیکاری جوانان جامعه این ارقام داری رشد دو برابری بوده است.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان زنجان در ادامه بابیان توانمندیهای افراد برای رشد و توسعه جامعه امروز افزود: با توانمندسازی افراد و جوانان بعنوان نیروی انسانی یک جامعه وقرارگیری ان‌ها در جایگاه‌های واقعی شاهد اشتغال و ارتقاء بهره وری در کشور خواهیم بود.

این مقام مسئول در استان زنجان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی ماهر در جامعه گفت: نیروی انسانی ماهر عامل کلید توسعه جامعه است.

صیادی در بخشی از سخنان خود نیروی انسانی را سرمایه‌های واقعی جوامع امروزی برشمرد وافزود: ضرورت استقرار نظام آموزشی با آموزش فنون و مهارت غیر قابل انکار است.

وی در این زمینه رویکرد نظام آموزشی را برای توسعه مهارت وفن آموزی دارای اهمیت اساسی عنوان کرد وگفت: تلفیق آموزشهای نظری وتئوری باید جزو الویت‌های اصلی نظام آموزشی باشد.

صیادی در ادامه ارتقاء فرهنگ کار آفرینی در جامعه ضروری دانست وگفت: استان زنجان در حوزه‌های مختلف تعهدات آموزشی را برآورده کرده است و جزو سه استان بر‌تر کشوری در این راستاست.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت وکسب رتبه وجایگاه استان زنجان در بین استانهای کشور را دارای اهمیت عنوان کرد واظهار کرد: یکی از زمینه‌های توانمندسازی افراد و جوانان برگزاری و شرکت در مسابقات ملی و مهارت در سطوح مختلف استانی، ملی و بین المللی است.

صیادی در ادامه با بیان رویکرد برنامه ریزی‌های مهم در این راستا گفت: ‌ شاهد رشد مهارتی در مسابقات ملی و مهارت جهانی در سطح جهانی بودیم.

وی حفط وارتقاء جایگاه جهانی را برای ایران مهم ارزیابی کرد وافزود: وحدت وهمدلی موجب موفقیت‌های مطلوب در این زمینه بوده است.

صیادی با بیان قرار گیری ایران در بین کشورهای دنیا در رتبه چهارمی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: نقش خانواده‌ها ومسئولین کشوری واستانی در این زمینه ضروری است.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان زنجان در پایان خبر از راه اندازی شبکه ملی نخبگان مهارت داد وگفت: نمایندگان مجلی در شورای اسلامی حمایت لازم را در این زمینه خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز