خبرگزاری کار ایران

به دلیل عملکرد نامناسب راهنمایی و رانندگی زنجان صورت گرفت؛

طومار اعتراضی جمعی از شهروندان زنجانی به فرمانده ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۱

جمعی از شهروندان زنجانی در قالب طوماری به سردار احمدی مقدم، فرمانده ناجا به عملکرد نامناسب راهنمایی و رانندگی استان اعتراض کردند.

ایلنا: جمعی از شهروندان زنجانی در قالب طوماری به سردار احمدی مقدم، فرمانده ناجا به عملکرد نامناسب راهنمایی و رانندگی استان اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌در این طومار آمده است:

فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سردار دکتر احمدی مقدم

سلام علیکم

احتراماً، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از خدمات صادقانه و زحمات ارزشمند پرسنل نیروی انتظامی به استحضار عالی می‌رساند، برخی سیاست‌های ناصواب راهنمایی و رانندگی استان زنجان در سال‌های اخیر و برخوردهای نسنجیده و به ظاهر قانونی مأمورین راهنمایی و رانندگی با مردم، باعثایجاد نارضایتی عمومی شهروندان از این رویه و خط مشی شده که این موضوع، به انحای مختلف به اطلاع متولیان امر رسانده شده است، ولی متأسفانه، اهمیتی به این نارضایتی‌ها داده نشده و همان سیاست‌ها و رویۀ گذشته، کما فی السابق ادامه دارد.

ادامه برخوردهای تنبیهیِ! راهنمایی و رانندگی استان با اقشار مختلف مردمِ نجیب و فرهیختۀ زنجان و عدم توجه به نارضایتی عمومی ایجاد شده، مردم زنجان را مجبور به نوشتن طوماری خطاب به فرماندهی محترم انتظامی استان کرد که به تأیید جمع کثیری از اقشار مختلف مردم زنجان رسیده و مشتمل بر درخواست مردم از آن فرماندهی محترم بود(تصویر آن پیوست است) و این طومار در ابتدای شهریورماه سال‌جاری، تحویل دفتر ایشان شد و به رغم ذکر رونوشت به مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نجابت مردم زنجان مانع از ارسال این رونوشت‌ها شد تا به دور از کوچکترین حاشیه، خواستۀ مردم محقق شود، ولی با وجود گذشت قریب دو ماه از تحویل طومار به فرماندهی محترم انتظامی استان، متأسفانه تغییری در شرایط گذشته دیده نمی‌شود و شرایط گذشته، کما فی السابق ادامه دارد و جو بدبینی به راهنمایی و رانندگی در این استان، همچنان موج می‌زند.

فرماندهی محترم، همانگونه که در متن درخواست از فرماندهی محترم استان آمده است، اقدامات و سیاست‌های به ظاهر قانونیِ راهنمایی و رانندگی زنجان، باعثشده که دیوار بی اعتمادی بین مردم فهیم زنجان و راهنمایی و رانندگی(و در نگاه کلان، نیروی انتظامی)، روز به روز بلند و بلندتر شده و دامنه فزاینده این اقدامات، مردم زنجان را به ستوه آورده به نحوی که بدبینی مردم به مجموعۀ راهنمایی و رانندگی استان و عدم توجه مسئولان استانی به این دغدغۀ مردم، نقل بیشتر محافل و جلسات شده است، لذا ادامه این روند، قطعاً به مصلحت نبوده و بیم آن می‌رود که ادامۀ این روند، نتایج غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.

متأسفانه در سیاست راهنمایی و رانندگی استان، هدف، وسیله را توجیه می‌کند و نتیجه آن می‌شود که همه با یک چوب زده می‌شوند و خشک و تر با هم می‌سوزند و تأسف بارتر اینکه متخلفین و متجاوزین به حریم شهروندان و متجاهرین به قانون شکنی(که از دید مردم زنجان، مستحق شدیدترین برخوردهای بدون اغماضِ قانونی هستند) همچنان به جولان دادن در شهر و ایجاد مزاحمت به مردم ادامه می‌دهند؛ حال آنکه برخورد مشهودی با این افراد مشاهده نمی‌شود.

برای مزید اطلاع، مستحضر می‌داریم که امضاهای پیوست، ماحصل فعالیت محدود تعدادی از شهروندان بوده و قطع مسلم، در صورت اعلان عمومی، تعداد امضاها به هزاران امضا(هر امضا نمایندۀ یک خانواده) خواهد رسید که هیچ شکی در آن نیست و بررسی میدانی و صحبت با تعدادی از رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت که اغلب، دل پر دردی از راهنمایی و رانندگی استان دارند و در صورت مجال، نقل خواهند کرد، خود گواه این ادعا خواهد بود.

امیدواریم قبل از احساس نیاز به پیگیری‌های بعدی که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهر شور و شعور حسینی نیست اقدام عاجلی در راستای اجابت درخواست مردم نجیب زنجان، مبذول شود.

در پایان، ضمن تقدیر مجدد از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی، سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس، مقام معظم رهبری آرزومندیم و امیدواریم، نتایج عاجل و مشهود اجابت درخواست مردم شریف زنجان از آن فرماندهی محترم، نارضایتی و بدبینی عمومی ایجاد شده را به رضایتمندی و اعتماد تبدیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز