خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

سرمایه گذاری در ورزش هزینه محسوب نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۱

مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه گفت: ‌ورزش یکی از اهرم‌های مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

زنجان ایلنا: رئیس اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان گفت: توجه به ورزش موجب سرمایه‌گذاری مطلوب در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج رحمانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان، دیشب در مراسم اختتامیه نمایشگاه پیوندهای آسمانی و، ورزش و جوانان و تجلیل از فعالان عرصه ازدواج استان زنجان گفت: نمایشگاه پیوند های آسمانی و، ورزش و جوانان به منظور ارائه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در قالب این نمایشگاه برگزار شده است، افزود: انجمن‌ها و هئیت‌های ورزشی مختلفی در این نمایشگاه حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نمایشگاه ورزش و جوانان را معرف برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: ‌ در سال‌های بعد با بررسی نقاط ضعف و قوت این نمایشگاه به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز ورزش دیگر جست و خیز نیست، افزود: ورزش در حال حاضر اقتدار و هویت نظام اسلامی محسوب می‌شود.

رحمانی ورزش را یکی از ابزارهای سلامتی در جوامع نامگذاری کرد و گفت: ‌ورزش یکی از اهرم‌های مبارزه با ناهنجاری‌های جامعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ دستگاه اجرایی در ستاد جوانان فعالیت می‌کنند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیازهای جوانان نیست و باید دستگاه‌های متولی در این زمینه همکاری کنند.

رحمانی مردم استان زنجان را مردمی خونگرم، صمیمی و رئوف عنوان کرد و گفت: هر گونه فعالیت برای چنین مردمی ضروری است.

وی با بیان اینکه هر گونه سرمایه‌گذاری در ورزش ضروری است، تصریح کرد: هر گونه سرمایه‌گذاری در این زمینه هزینه محسوب نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برای حفظ سلامت و بهداشت روانی جامعه باید به ورزش اهمیت داد، خاطرنشان کرد: توجه به ورزش موجب سرمایه‌گذاری مطلوب در جامعه می‌شود.

وی در ادامه بر ضرورت همکاری خیرین با ورزش و جوانان تاکید کرد و افزود: ‌ همکاری خیرین موجب اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی ورزشی می‌شود.

رحمانی در پایان با تقدیر از دست‌اندرکاران برنامه‌های ورزشی استان تصریح کرد: ورزش یکی از راه‌های جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه محسوب می‌شود.

گفتنی است در اختتامیه مراسم نمایشگاه پیوندهای آسمانی ازبانوی خیر تامین جهیزیه، قاضی شعبه دوم دادگستری زنجان، مشاور برتر مرکز مشاوره ای پیاژه زنجان، موسسه بازتاب دستگاه اموزش در امر ازدواج، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، دستگاه الگو ساز در امر ازدواج، مخترعان فعال ازدواج، احیاء گر سنت ازدواج، نماینده شعبه مرکزی صندوق مهر امام رضا(ع) در زنجان، ورزشکار قهرمان، نماینده زینبیه اعظم زنجان، خبرنگار ایرنا به عنوان خبرنگار ویژه در امر ازدواج تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز