خبرگزاری کار ایران

رونمایی از طرح پژوهشی و تحلیلی محتوای کتب زندگی‌نامه شهدا در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۵۴

رئیس دانشگاه دانشگاه آزاد زنجان، با اشاره به رونمایی از اپلیکشینی در حوزه شهدای ابهر خرمدره توسط دانشگاه آزاد واحد ابهر، گفت: از طرح پژوهشی و تحلیلی محتوای کتب زندگینامه شهدا در زنجان رونمایی می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3535شهید استان زنجان، اظهار داشت: یکی از طرح های پژوهشی بررسی  و تحلیلی محتوای کتب زندگینامه شهدا توسط دانشگاه آزاد در زنجان رونمایی می شود.

فیروزفر، با بیان اینکه 17 موضوع و سه محور فرا خوان همایش منتشر کرده است، ادامه داد: 2مقاله برتر در این همایش ارائه می شود.

وی، با اشاره به رونمایی از یک کار نو آورانه (اپلیکشین ) با دیتا بیس ویژه در حوزه شهدای شهدای ابهر خرمدره  توسط  دانشگاه آزاد واحد ابهر، گفت: آثار شهدا در این اپلیکشین در آینده نزدیک به صورت کشوری معرفی خواهد شد.

فیروز فر، با اشاره به اعطای مدرک افتخار به خانواده شهدای علمی، دانشگاه آزد زنجان، گفت: از بین 21 مقاله بر اساس محورها و موضوعات 4 مقاله بررسی و 2 مقاله برتر ارائه می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، با اشاره به 5شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح زنجان، یادآورشد: تامین منابع مالی این کنگره بر عهده دانشگاه آزاد استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز