خبرگزاری کار ایران

بهره مندی بیش از ۹ هزار نفر از دوره های آموزشی جمعیت هلال احمر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۷۵۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر براساس قانون مدیریت بحران وظیفه آموزش همگانی مردم را برعهده دارد، افزود: ۶ ماهه اول بیش از ۹۷۶۷ نفر تحت پوشش آموزش های هلال احمر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار کرد: با توجه شرایط موجور کشور باید برای تمام بلایای طبیعی برنامه داشت و در کنار نهادهای امدادگر تمام ارگان ها برای این بلایا آماده باشند.

موسوی به سایت خادم جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری دوره آموزشی آنلاین در این سامانه گواهی حضور نیز صادر می شود.

وی با یادآوری سیلاب های اخیر در آذربایجان و انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی و تخریب پل های مسیر سیلاب گفت: در این کلیپ ها شاهد بی تفاوتی بسیاری از مردم به این بلایا بودیم و لازم است تا خطر این بلایا برای مردم قابل درک شود.

موسوی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر براساس قانون مدیریت بحران وظیفه آموزش همگانی مردم را برعهده دارد، افزود: 6 ماهه اول بیش از 9767 نفر تحت پوشش آموزش های هلال احمر قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان در این بازه 337 مورد حادثه در استان داشتیم که شامل حوادث رانندگی، سیل و آبگرفتگی، غرق شدگی در سدها و حوادث در کوهستان ها می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی فشرده ای در این هفته پیش بینی شده است، گفت: در سایت خادم محتواهای آموزشی برای استفاده عموم قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری مانور در بین امدادگران و تمرین های دورمیزی، از دیگر برنامه های استان در این هفته است.

موسوی به فعالیت 200 خانه هلال در استان اشاره کرد و گفت: پنج شنبه های آموزشی در مراکز و پایگاه های امداد و نجات برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز