خبرگزاری کار ایران

استقرار تیم سیار واکسیناسیون در ادارات زنجان/ضرورت واکسینه شدن دانشجویان غیربومی در شهر محل سکونت خود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۰۲۲

استاندار زنجان، از استقرار تیم سیار واکسیناسیون در ادارات زنجان خبر داد و گفت: طی پنج روز آینده باید همه شاغلان دستگاه های اداری استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، استاندار زنجان، شامگاه دیروز، چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان از استقرار تیم های سیار واکسیناسیون در ادارات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تسریع در تزریق واکسن کرونا انجام می شود.

حقیقی با تاکید بر واکسیناسیون افراد بالای 17 سال در استان ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

وی،با تاکید بر پوشش بالای واکسیناسیون در مناطق قرمز و سیاه استان یادآور شد:  فرمانداران باید نسبت به تغییر وضعیت پوشش مناطق قرمز و سیاه از لحاظ درصد پوشش واکسیناسیون مدیریت لازم را مد نظر قرار دهند.

استاندار زنجان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان موقعیت‌شناس اسباب رشد و خلاقیت در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه نظامی را فراهم کردند.

وی برگزاری کنگره 3535 شهید استان در استان زنجان را متذکر شد و گفت: در آستانه برگزاری این کنگره قرار داریم از اینرو باید تلاش شود استان رنگ و بوی شهدا را بدهد.

استاندار زنجان همچنین به بازگشایی دانشگاه های استان اشاره کرد و گفت: واکسیناسیون دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال انجام بوده و دانشجویان غیربومی باید در شهر محل سکونت خود واکسینه شوند.

حقیقی خطاب به دستگاه های اجرایی خواستار کمک ویژه به علوم پزشکی در خصوص واکسیناسیون شد و گفت: طی پنج روز باید همه شاغلان دستگاه‌های اداری استان، کارکنان واحدهای تولیدی دز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مرحله نخست تزریق واکسن در این دانشگاه از نیمه نخست مرداد ماه امسال آغاز شد، گفت: در مرحله اول 1674 نفر و در مرحله دوم نیز 2070 نفر از کارکنان، دانشجویان و مدرسان واکسن کرونا را دریافت کردند.

محسن نجفی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد کارکنان و مدرسان دانشگاه زنجان واکسینه شده اند، گفت: در حال حاضر کلاس های دانشگاه زنجان مجازی تشکیل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز