خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

بازدید مسئولان اوقاف نیشابور از حسینیه اعظم زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۴

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور به همراه پنج تن از اعضای هیات امنای تکیه ابوالفضلی نیشابور از حسینیه اعظم زنجان بازدید کردند.

ایلنا: رئیس هیات امنای حسینیه اعظم گفت: تشکیل شبکه ملی جوانان عاشورایی در حسینیه اعظم و حضور نمایندگانی از هیات ها و مجموعه های فرهنگی و مذهبی از سراسر کشور زمینه ارتباط و تبادل فرهنگ و تجربیات را فراهم کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این بازدید که با دیدار هیئت نیشابوری با هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همراه بود، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: توفیق شد که از دیار حضرت رضا(ع) به خدمت خادمین اهل بیت علیه السلام که به نام حضرت اباعبدالله مزین شده، برسیم.

وی با اشاره به اقدامات تکیه ابوالفضلی نیشابور اظهار داشت: مجموعه تکیه ابوالفضلی در زمینه های قرآنی، فرهنگی و درمانی با بهره گیری از امکانات، خدمات خوبی را ارائه می دهد.

حجت الاسلام محمد ذاکری تصریح کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با ۱۵۰ پرسنل و ۵۰ تخت در بیمارستان قمر بنی هاشم شهر نیشابور از جمله اقدامات این تکیه است.

وی با بیان اینکه این تکیه در دهه محرم ۵۰۰ راس گوسفند قربانی دارد ادامه داد: این تکیه دارای مجموعه قرآنی است که در تمامی فصول با ثبت نام از ۱۵۰۰ نفر به آموزش های فرهنگی و قرآنی پرداخته و با بهره گیری از حضور مداحان و شخصیت های کشوری و لشکری خدمات خوبی را ارائه می کند.

اسدی از اعضای امناء تکیه ابوالفضلی نیشابور نیز گفت: در این تکیه در طرح ملی حفظ قرآن آموزش های قرآنی برای ۸۰۰ قران آموز ارائه شده است.

در ادامه رئیس هیات امنای حسینیه اعظم ضمن تقدیر از حضور مسئوالان و هیات امنای تکیه ابوالفضلی در این حسینیه گفت: بزرگترین عامل ضعف در هیات ها و حسینیه های کشور، عدم ارتباط مناسب میان آن‌هاست.

غم پرور ابراز امیدواری کرد: تشکیل شبکه ملی جوانان عاشورایی در حسینیه اعظم و حضور نمایندگانی از هیات ها و مجموعه های فرهنگی و مذهبی از سراسر کشور زمینه ارتباط و تبادل فرهنگ و تجربیات را فراهم کند.

وی گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده در حسینیه اعظم ازجمله فعایلت های فرهنگی، درمانی، عمرانی و اقتصادی و همچنین روند جذب و سازماندهی خادمین افتخاری را ارائه کرد.

در بخش دیگری از این دیدار عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان نیت بانیان این حسینیه در سالیان گذشته را مهمترین عامل گسترش و نفوذ آن در میان مردم دانست.

رحیم حاج نایبی با اشاره به نقش خادمان افتخاری این مسجد اظهار کرد: دومین مسئله نقش خادمین یک نسل پیش تر است که با حرکت خالصانه خود این جریان را تداوم بخشیده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز