خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

مردم پای کار نباشند دولت قادر به تعمیر مساجد هم نخواهد بود/ انعقاد تفاهنامه برای احداث 50واحد مسکن در طارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۴۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: برای فراهم کردن مسکن ارزان قیمت برای قشر آسیب پذیر جامعه ، امسال با بنیاد مسکن تفاهم نامه منعقد کردیم و یک پروژه ۵۰ واحدی در طارم آغازشده که در ۶ فاز اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه کرامت طرح «ولایت علوی، اکمال دین» در استان زنجان اجرا می شود.

کرمی، گفت: برپایی ۳۵ ایستگاه صلواتی و توزیع ۳۵۰۰ بسته تبرک در بین مردم زنجان تدارک دیده شده است.

وی  به طرح طرح شمیم خدمت در زنجان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح این است که امامزاده مأمنی برای افراد بی‌بضاعت باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۳۰۰ میلیون تومان برای تعمیر مساجد اختصاص یافته است، گفت: اگر مردم پای کار نباشند دولت قادر به مدیریت این مبالغ نخواهد بود.

به گفته حجت الاسلام کرمی، در راستای فراهم کردن مسکن ارزان قیمت برای قشر آسیب پذیر جامعه ، امسال با بنیاد مسکن تفاهم نامه منعقد کردیم و یک پروژه ۵۰ واحدی در طارم آغازشده که در ۶ فاز اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان «نشاط معنوی» را از دیگر طرح‌های فرهنگی این سازمان خواند و گفت: این طرح در قالب برنامه‌های تابستانه اوقات فراغت، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها در بقاع متبرکه در حال اجراست و در آن‌ها مشاوره و آموزش‌هایی توسط مبلغان در خصوص استفاده از فضای مجازی، سبک زندگی، همسرداری، فرزندپروری و ازدواج به شکل حضوری و مجازی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز