خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

در سال تحصیلی جدید، ۲۰ هزار نوآموز سنجش می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۹۲۷

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰ هزار نوآموز در پایگاه های ثابت و سیار در سطح استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از زنجان،حسن مظفری، مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان از اول تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مظفری ادامه داد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید بیش از 20 هزار نوآموز در پایگاه های ثابت و سیار در سطح استان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: تمهید مقدمات برنامه سنجش اعم از مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی برای تمامی پایگاهها، فراخوان نیروی انسانی جهت همکاری در برنامه سنجش و برنامه ریزی  لازم جهت برگزاری مراسم نمادین افتتاحیه در یکی از پایگاه‌های شهر زنجان و اقدام مشابه در سایر شهرستان های دارای پایگاه ثابت اعم از ابهر، خدابنده و خرمدره؛ از جمله موارد انجام یافته در خصوص سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از رفت و آمد و رعایت پروتکل های بهداشتی، اعضای پایگاه هر منطقه از خود منطقه جذب شده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان تصریح کرد: کارگاه های آموزشی و توجیهی جهت انجام سنجش برای 120 نفر به میزان 840 نفر ساعت به صورت قطبی در زنجان و ابهر برگزار شده و همچنین اعتبار به مبلغ 169 میلیون تومان جهت خرید اقلام بهداشتی، ابزار های مورد نیاز، پذیرایی نوآموزان، و ... توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز