خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه زنجان خبرداد:

شبکه آبیاری زهکشی سد کینه ورس آب ۱۵۸۸هکتار از اراضی منطقه را تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۰

با اتمام این پروژه مردم شهرستان ابهر و خرمدره از آب شرب وکشاورزان و حقا به بران نیز ازآب تنظیم شده سد جهت آبیاری اراضی کشاورزی بهره مند خواهندشد.

زنجان ایلنا: مدیرعامل شرکت آب منطقه زنجان گفت: با احداثخط انتقال و شبکه اصلی سد کینه ورس، آب ۱۵۸۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های ابهروخرمدره تامین خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیرحمیدنیا امروز دوشنبه(۸مهر) در زمینه روند عملیات اجرای خط انتقال اصلی و شبکه آبیاری و زهکشی سدکینه ورس گفت: این پروژه ازمرداد ماه سال۸۹ آغاز شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی آن ۵۵درصد واعتبارسال جاری پروژه ۱۰۸ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه زنجان افزود: طول خط انتقال اصلی آب شرب ۶ ونیم کیلومتر و خط کشاورزی آن ۶ کیلومترو۴۵۰م‌تر بوده و در دو خط جداگانه شرب و کشاورزی در حال اجرا است. طول لوله‌های درجه ۲و۱ آن ۴۳ونیم کیلومتربوده وتاکنون برای پروژه، سد و شبکه کینه ورس ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است.

وی گفت: با احداثخط انتقال و شبکه اصلی سد کینه ورس، آب ۱۵۸۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های ابهر و خرمدره تامین خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: با اتمام این پروژه مردم عزیز ابهر و خرمدره از آب شرب و کشاورزان و حقابه بران نیز از آب تنظیم شده سد جهت آبیاری اراضی کشاورزی بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز