خبرگزاری کار ایران

نماینده مدیریت در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی منطقه شمال‌غرب خبرداد:

اجرای برنامه ممیزی منطقه شمال‌غرب توسط کارکنان اعزامی منطقه شمال‌شرق

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۳

نماینده مدیریت در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی منطقه شمالغرب از اجرای برنامه ممیزی در منطقه شمال‌غرب توسط کارکنان منطقه شمال‌شرق خبر داد.

ایلنا: نماینده مدیریت در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی منطقه شمالغرب از اجرای برنامه ممیزی در منطقه شمال‌غرب توسط کارکنان منطقه شمال‌شرق خبر داد. نماینده مدیریت در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی منطقه شمالغرب کشور گفت: این ممیزی به مدت سه روز با صرف ۹۰نفر ساعت در تاسیسات اردبیل، تاسیسات و مرکز انتقال نفت تبریز، مرکز انتقال نفت ابهر و واحدهای فنی و ستادی منطقه از جمله واحد مکانیک، تعمیرات خط، برق، ابزار دقیق، آموزش و HSE انجام شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، قدرت الله سربازی نماینده مدیریت در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی منطقه شمالغرب کشور امروز با اشاره به اینکه سیستم‌های مدیریتی ایزو در هر شرکتی که استقرار پیدا کند در ابتدا توسط کارکنانی که دوره‌های ممیزی داخلی را گذرانده‌اند، ممیزی داخلی می‌شوند، گفت: منطقه شمال‌غرب نیز هر ساله طبق زمان‌بندی مشخص ممیزی داخلی را انجام می‌داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری سیاست ستاد بر این بود که ممیزی داخلی توسط کارکنان خود مناطق صورت نگیردو کارکنان سایر مناطق برای انجام ممیزی به منطقه اعزام شوند.

نماینده مدیریت در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی منطقه شمال‌غرب اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات در تهران مقرر شد منطقه شمال‌غرب منطقه تهران را مورد ممیزی قرار دهد.

وی اضافه کرد: منطقه شمال‌غرب نیز توسط ۴ نفر از همکاران منطقه شمال‌شرق مورد ممیزی قرار گرفت که یک نفر به عنوان سرممیز و سه نفر به عنوان ممیز بودند.

سربازی در پایان ابراز داشت: این ممیزی به مدت سه روز با صرف ۹۰نفر ساعت در تاسیسات اردبیل، تاسیسات و مرکز انتقال نفت تبریز، مرکز انتقال نفت ابهر و واحدهای فنی و ستادی منطقه از جمله واحد مکانیک، تعمیرات خط، برق، ابزار دقیق، آموزش و HSE انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز