خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار خبر داد:

بهسازی و آسفالت‌ریزی محوطه میدان مرکزی میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۲

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری زنجان از بهسازی و آسفالت‌ریزی محوطه میدان مرکزی میوه و تره‌بار خبر داد.

ایلنا: هرگونه تخلیه بار در وسط میدان غیر قانونی، ایجاد سد معبر و غیر بهداشتی است که در صورت مشاهده با عاملین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، جمال بابایی، مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار زنجان امروز با بیان اینکه پس از پیگیری‌های به عمل آمده و دستور شهردار محوطه میدان مرکزی زنجان بهسازی و آسفالت ریزی شده است، اظهار کرد: آسفالت ریزی میدان مرکزی زنجان آخرین بار در سال ۱۳۶۷ انجام شده بود که سال گذشته اقدام به ترمیم و لکه گیری شده بود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی حجره داران میدان مرکزی و در مدت ۷۲ ساعت میدان تره بار زنجان ترمیم، بهسازی و آسفالت ریزی شد، ادامه داد: خط کشی ترافیکی محوطه میدان نیز در مراحل انجام قرار دارد.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار با اشاره به اینکه نقشه برداری ورودی و خروجی ضلع جنوب میدان تهیه و تصویب شده و در حال طی مراحل تعیین پیمانکار است، تصریح کرد: هزینه پیش بینی شده برای آسفالت ریزی، دیوار کشی سنگی، احداثمسیر ورود و خروج ضلع جنوبی، نصب علائم ترافیکی و خط کشی، پوشش کانال، احداثکانال در ضلع غرب و جنوب غربی، جدول گذاری، تکمیل ساختمان نیمه کاره و… بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده است که حدود ۸ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۰ هزار مترمربع مساحت محوطه آسفالت شده است که بیش از یک هزار تن آسفالت در این محوطه پخش شده است.

بابایی با تاکید بر اینکه پارکنیگ محوطه میدان مختص کامیون‌های حامل بار جهت تخلیه بوده است، ‌ گفت: هرگونه تخلیه بار در وسط میدان غیر قانونی، ایجاد سد معبر و غیر بهداشتی است که در صورت مشاهده با عاملین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی از تکمیل ساختمان تجاری و خدماتی نیمه کاره واقع در ضلع جنوب غربی میدان مرکزی خبر داد و گفت: این پروژه از سال ۸۴ به علت عدم تخصیص اعتبار به صورت غیر فعال‌‌ رها شده بود با پیگیری‌های به عمل آمده از سال ۹۱ با تعیین پیمانکار و تخصیص اعتبار از اوایل سال جاری در حال احداثو تکمیل است با تکمیل پروژه حجره مغازه‌های مذکور از طریق برگزاری مزایده عمومی به واجدین شرایط جهت بهره برداری واگذار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار همچنین از تعمیرات اساسی، رنگ آمیزی و ایزوگام ساختمان اداری سازمان و احداثپارکینگ برای خودروهای پرسنل خبر داد.

وی در پایان از حمایت‌های شهردار، معاونت فنی و عمرانی، معاونت خدمات شهری، شهرداری منطقه دو و سازمان عمران در پخش آسفالت تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز