خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع سال تحصیلی در زنجان؛

خبرنگاران استان زنجان به پیشواز جشن عاطفه‌ها رفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۸۳

خبرنگاران زنجان امروز همزمان با جشن شکوفه‌ها در سراسر ایران به پیشواز جشن عاطفه‌ها در خانه انفاق و احسان زنجان رفتند.

زنجان _ ایلنا: خبرنگاران استان زنجان امروز در راستای فرهنگسازی انفاق و احسان به پیشوار جشن عاطفه‌ها رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز یکشنبه(۳۱شهرِور) رضا حسنلو، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در حاشیه گردهمایی بزرگ احسان و نیکوکاری خبرنگاران زنجان با اشاره به حضور و نقش اطلاع رسانی خبرنگاران در خانه انفاق زنجان گفت: حضور و نقش خبرنگاران را در این خانه برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی نیکوکاری و انفاق برای جذب بیشتر مشارکت‌های مردمی بسیار حائز اهمیت است.

حسنلو با بیان اینکه در سال جاری با افتتاح مراکز نیکوکاری در شهرستان‌های استان زنجان را داشتیم گفت: مراکز نیکوکاری در محلات، مساجد، اصناف وکسبه توسط خیرین ومعتمدین محلات بسیار موثر بوده است.

وی راه اندازی کمیته امداد را یک نهاد مردمی و انقلابی عنوان کرد وگفت: محور این مشارکت‌ها مردم هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همبستگی مردم، مسئولیت پذیری وتعهد مردم محلات را در مساجد برای مشارکت‌های مردمی به نیازمندان جامعه را در زمینه احیاء کارکردهای مساجد مهم برشمرد وتصرِح کرد: مساجد شبکه گسترده‌ای برای مساعدت و کمک به مردم نیازمند را دارند وباعثانگیزه در مردم برای نیکوکاری و انفاق می‌شوند.

حسنلو با بیان اینکه در سالجاری ۲۸مرکز نیکوکاری افتتاح می‌شود افزود: شعار امسال جشن عاطفه‌ها در مدارس هر مدرسه یک پایگاه خواهد بود.

این مقام مسئول در زنجان نقش توسعه مشارکت‌های مردمی را در جامعه برجسته دانست و خاطر نشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ انفاق ونیکوکاری در بین جوانان، نوجوانان، کودکان و والدین آن‌ها بسیار دارای اهمیت است.

حسنلو با اشاره به اینکه تعدادی از صندوق صدقات در روزهای برگزاری جشن عاطفه‌ها با برچسب مشخص می‌شوند تا موجب سهولت در این جشن باشد افزود: رشد و ارتقاء مشارکت مردمی و فرهنگسازی در این زمینه بسیار موثر خواهد بود.

وی مراجعه حضور مردم را به در پِایگاهای مساجد برای مساعدت با اخذ رسید عنوان کرد و گفت: ۱۴۰مسجد محل و جایگاه جشن برای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در روزهای برگزاری جشن عاطفه خواهد بود.

حسنلو با بیان اینکه تعداد ۷۰۰مدرسه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است یاد آور شد: کمیته امداد امام درصدد ریشه کنی نیازمندی دانش اموزان نیازمند و تحت پوشش وارتقاء دانش اموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش و نیازمند است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان تعداد دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش را ۵هزار نفر عنوان کرد و گفت: فرهنگسازی دانش اموزان و خانواده‌ها برای انفاق و احسان از اهم اهداف در برگزاری جشن عاطفه‌هاست.

وی در پایان با اشاره به تعداد دانش اموزان نیازمند افزود: نیازمندی‌های دانش آموزان نیازمند فراتر‌ از برگزاری جشن عاطفه‌هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز