خبرگزاری کار ایران

مدیران جدید وعده رفع «مشکل عجیب» کارگران پارس متال را داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۴۹

یکی از کارگران کارخانه «پارس متال» درباره مشکلی که از پاییز سال گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بانکی توسط کارفرمای این واحد صنعتی برای او همکارانش به وجود آمده است، گفت: مدیرعامل و هیات مدیره جدید وعده داده‌اند که این مشکل را برطرف کنند.

یکی از کارگران کارخانه «پارس متال» از وعده مدیریت جدید این واحد صنعتی برای بازپرداخت معوقات وام‌هایی که بابت مطالبات کارگران پرداخت شده است، خبر داد.

این کارگر که نخواست نامش فاش شود با بیان اینکه «تعطیلات تابستانی کارخانه به تازگی تمام شده و در حال حاضر تمامی ۲۶۰ کارگر پارس متال برای انجام کار در محل کارخانه حاضر شده‌اند»، در باره مشکلی که از پاییز سال گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بانکی توسط کارفرمای این واحد صنعتی برای او همکارانش به وجود آمده است، گفت: مدیرعامل و هیات مدیره جدید وعده داده‌اند که این مشکل را برطرف کنند.

پیش از این کارگران پارس متال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفته بودند: در سال ۹۱ مدیریت وقت کارخانه کارگران شاغل و بازنشسته این واحد صنعتی را وادشت تا به حساب کارفرمای پارس متال در ازای مبالغ مربوط به حقوق ماهیانه و سنوات پایان کار مبالغ معینی را در قالب تسهیلات اعتباری از بانک مهر دریافت کنند، در نتیجه آنزمان به دلیل مشکلات اقتصادی همه کارگران شاغل و بازنشسته مجبور به قبول این پیشنهاد شدند و در نتیجه هر کارگر شاغل و بازنشسته به ترتیب در ازای تامین ۱۶ تا ۳۲ میلیون تومان ودیعه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان وام از بانک مهراقتصاد دریافت کردند.

به گفته این کارگر پارس متال با توجه به اخطارهایی که توسط بانک مهر اقتصاد از طریق پیامک و یا نامه هر از چندگاه برای او و همکارانش اراسل می‌شود، انتظار می‌رود که مدیریت جدید کارخانه پارس متال در مقام کارفرما به تعهدات خود عمل کند تا بدین ترتیب این کارگران از پیگردهای احتمالی واحد حقوقی بانک مهر اقتصاد‌‌ رها شوند.

این کارگر در عین حال از پرداخت نشدن دو ماه حقوق در سال ۹۳ و مطالبات مربوط به ۶ ماه اضافه کاری سال ۹۲ کارگران خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز