خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت ملی پتروشیمی:

از تحریم كنندگان متشكریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۰

جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا بخش قابل توجهی از کاتالیست‌های مورد نیاز صنعت نفت و گاز جهان را تولید کرده و صادر کند و حتی کمتر از قیمت رقبا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: از تحریم‌کنندگان متشکریم که به ما نشان دادند نقاط آسیب‌پذیر صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کجاست و هم‌اکنون در حال بازیابی خود هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین بیات در حاشیه  قرارداد واگذاری حق استفاده از دانش فنی دو کاتالیست بومی شده  با اشاره به اینکه دانش‌های فنی بومی شده نیاز داریم، اظهارداشت: هر سرمایه‌گذاری که علاقمند باشد می‌تواند با شرکت ملی صنایع پتروشیمی وارد مذاکره شده و اقدام به تولید و تجاری سازی این کاتالیست‌ها کند.

وی افزود: هم‌اکنون 35 مورد کاتالیست بومی شده در صنعت نفت وجود دارد که برخی از آن‌ها به مرحله تولید انبوه و تجاری سازی رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح كرد: به عنوان نمونه پتروشیمی بندرامام در حال تولید چند کاتالیست بومی شده است.

بیات با بیان اینكه هر سرمایه‌گذاری که تمایل داشته باشد می‌تواند با ما وارد مذاکره كند‏گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا بخش قابل توجهی از کاتالیست‌های مورد نیاز صنعت نفت و گاز جهان را تولید کرده و صادر کند و حتی کمتر از قیمت رقبا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

بیات یادآورشد: ما از تحریم‌کنندگان ممنون هستیم که به ما نشان دادند نقاط آسیب‌پذیر صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کجاست و هم‌اکنون در حال بازیابی خود هستیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز