خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

فولاد خوزستان به کارگران و بازنشستگان بندر امامی خود توجه کند/داشتن قرارداد با یک کلینیک درمانی جوابگوی نیاز ما نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۷۴

جمعی از کارگران و بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان مستقر در بندر امام خمینی از عدم برخورداری مناسب از امکانات رفاهی و درمانی گله‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، برخی از این کارگران که ساکن بندر امام خمینی هستند می‌گویند: هزینه‌ی درمان بسیار بالاست و شرکت فولاد خوزستان متأسفانه در بندر امام خمینی فقط با یک کلینیک درمانی قرارداد دارد که آن‌هم به‌صورت کامل مجهز نیست.

این کارگران می‌گویند: داروخانه‌ی این درمانگاه فاقد قرارداد با شرکت بوده و هزینه‌ی دارو را به قیمت آزاد با ما حساب می‌کند.

ما بارها از مسئولین فولاد خواسته‌ایم که با سایر کلینیک‌های موجود در بندر امام مانند کلینیک سینا که نوساز بوده و امکانات بیشتری دارد، قرارداد ببندد تا ما بتوانیم راحت‌تر مسائل درمانی خود را پیگیری نمائیم.

این کارگران اضافه کردند که هرچند شرکت فولاد با درمانگاه‌های دیگر در بندر ماهشهر دارای قرارداد است، ولی مشکل تردد و شلوغی درمانگاه‌های مذکور، باعث می‌شود که کمتر کسی تمایل به طی مسافت بین این دو شهر را داشته باشد.

لازم به ذکر است که تأسیسات تخلیه و بارگیری شرکت فولاد خوزستان در بندر امام خمینی، از جمله کارگاه‌های آلوده در سال‌های گذشته در این بندر بوده که کارگران در شرایط فوق‌العاده سخت و آلوده ناشی از بادبردگی سنگ‌آهن، به تأمین خوراک مورد نیاز کارخانه فولاد مشغول بوده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز