خبرگزاری کار ایران

فرماندار باغملک:

تردد در کلیه راه های ارتباطی روستایی باغملک جریان دارد/ لزوم ترمیم آبراه های فصلی و احداث بند خاکی

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۵۸

فرماندار باغملک گفت: احداث بند خاکی برای هدایت آب های سطحی بر رودخانه ‌علا و ترمیم آب راه های فصلی و آب نمای تنگ چویل ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، به دنبال بارندگی های شدید روزهای اخیر، روز سه‌شنبه 6 فروردین ماه محمد نجاتی پور ضمن بازدید از دهستان صیدون جنوبی اظهار کرد: در اثر بارندگی های سیل آسای اخیر شب گذشته راه ارتباطی برخی نقاط روستایی شهرستان در منطقه تنگ چویل و امامزاده عبدالله(ع) بخش صیدون برای چند ساعتی قطع شده بود، همچنین در برخی روستاها مانند ماوی و سرآسیاب کانال سیل برمیان روستا پر از گل و لای شده و برخی منازی مسکونی دچار آبگرفتگی شده و به اراضی کشاورزی خساراتی وارد شده است.

فرماندار باغملک در بازدید از محور ارتباطی صیدون به تنگ چویل و کهگیلویه و بویر احمد، خاطرنشان کرد: پس از ریزش کوه در چند نقطه و قطع جاده در مقطع آبنمای تنگ چویل به سر دوراب و بن دوراب، این محور دوباره بازگشایی شد.

نجاتی پور اظهار کرد: محور ارتباطی صیدون به امامزاده عبدالله(ع)  نیز در حد فاصل امامزاده به مرغزار مسدود شده بود که خوشبختانه بازگشایی شد.

وی تاکید کرد: بهسازی وترمیم آبنمای تنگ چویل و لایروبی و تعریض وترمیم کانال های سیل بر درون برخی روستا ها و انجام عملیات دریواسیون در پاره ای از نقاط رودخانه علا که به محور ارتباطی نزدیک شده ضروری و اولویت اول دهستان صیدون جنوبی است.

فرماندار باغملک در پایان گفت: تمام راه های روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز