خبرگزاری کار ایران

مهدی رضایی:

تدابیر مدیرعامل شستا موجب هم‌افزایی هلدینگ‌ها شده است/ فیرمکو دیگر تک حوزه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۳۰

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: مهم‌ترین اقدام فیرمکو در سال 98 این بود که توانستیم حوزه فعالیت‌مان را گسترده‌تر کنیم و دامنه کارمان را متنوع‌تر کنیم. دیگر تک حوزه‌ای نیستیم و سبد خدمات ما صرفا پتروشیمی نیست.

دکتر مهدی رضایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی شرکت گفت: مجمع عمومی مربوط به سال مالی 1398 شرکت در موعد مقرر با حضور سهامداران شرکت برگزار شد. در سال 98 هم شرکت علی رغم فراز و نشیب‌های اقتصادی کشور، توانست سود معقولی نصیب سهامداران کند.

رضایی افزود: مهم‌ترین اقدام فیرمکو در سال 98 این بود که توانستیم حوزه فعالیت‌مان را گسترده‌تر کنیم و دامنه کارمان را متنوع‌تر کنیم. دیگر تک حوزه‌ای نیستیم و سبد خدمات ما صرفا پتروشیمی نیست. توانستیم وارد عرصه کاغذسازی بشویم. اکنون یک پروژه در کرمانشاه برای نصب و راه‌اندازی ماشین آلات و تجیزات کاغذسازی بیستون را داریم که انشالله امسال، نصب صورت می‌گیرد و تمام می‌شود و فیرمکو در مرحله راه‌اندازی و بهره‌برداری هم حضور خواهد داشت.

مدیرعامل فیرمکو ادامه داد: یکی از صنایع بزرگ کاغذسازی، شرکت چوکا واقع در طالش گیلان است که در آنجا هم شرکت ما توانسته بحث عارضه‌یابی دستگاه‌های کارخانه چوکا را انجام دهد و موانع کیفیت مربوط به کیفیت کاغذ چوکا را شناسایی کند و طی طرحی به کارفرما ارائه دادیم. به زودی در موضوع طرح‌های تعمیرات آن هم شرکت فیرمکو وارد می‌شود.

رضایی به اشاره به ورود فیرمکو در حوزه دام‌پروری، گفت: تدابیر مدیرعامل محترم شستا، جناب آقای رضوانی‌فر موجب هم‌افزایی در هلدینگ‌ها شده است و باعث شده شرکت‌ها بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر، نهایت بهره را ببرند. همچنین فیرمکو در طرح توسعه لاستیک سهند عنوان EPC انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: تمام این موارد جزو افتخارات فیرمکو است. شرکت فیرمکو به پشتوانه نیروهای خوب خود و امکانات کارگاهی‌اش، ظرفیت بسیار مناسبی برای انجام پروژ‌های گوناگون در سریع‌ترین زمان ممکن را دارا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز