خبرگزاری کار ایران

هشدار سهامدار عمده سخواف به برگزاری مجمع در محل کارخانه در دوران کرونا :

تصمیمات ستاد ملی کرونا نادیده گرفته شد/ بدعت کارخانه سیمان/ برگزاری مجمع در محیط آلوده کارخانه!

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۸۸

سهامدار عمده شرکت سیمان مجد خواف با انتقاد از برگزاری مجمع این شرکت در محل کارخانه گفت: ما نسبت به عواقب برگزاری مجمع در محیط آلوده ی کارخانه که فاقد امکانات بهداشتی است، هشدار دادیم بنابراین مسئولیت جان سهامداران با هیات مدیره شرکت است.

رضا رعنائیان حقیقی رییس هیات مدیره شرکت تحلیل گران نیک سهم اترک ( بزرگترین سهامدار سیمان مجد خواف ) طی گفتگویی از مخالفت ضمنی هیات مدیره سیمان مجد خواف با برگزاری مجمع در تهران خبر داد و گفت: این موضوع برای شرکت تحلیل گران نیک سهم اترک واضح و مبرهن بود که هیات مدیره شرکت سیمان مجد خواف با برگزاری مجمع در تهران مخالف می کند اما این پیشنهاد صرفا به جهت آنکه موضع هیات مدیره برای سهامداران آشکار شود، مطرح گردید.

وی افزود: در طی سالیان گذشته همواره مجامع شرکت سیمان مجد خواف با بهانه های هیات مدیره مبنی بر وجود تنگنای مالی در شهرستان خواف و آن هم در محل کارخانه برگزار شده است.

سهامدار عمده شرکت سیمان مجد خواف گفت: بر همین اساس، شرکت تحلیل گران نیک سهم اترک به عنوان بزرگترین سهامدار شرکت سیمان مجد خواف پیشنهاد برگزاری مجمع در تهران را با تقبل کلیه هزینه های آن مطرح کرد که وکیل سیمان مجد خواف در اظهارنامه ای مخالفت ضمنی هیات مدیره را با برگزاری مجمع در تهران اعلام کرد که دلایل ذکر شده با ادعاهای سابق مغایرت داشت.

رعنائیان تصریح کرد : امروز دیگر همه سهامداران به خوبی آگاه شدند که مخالفت هیات مدیره با برگزاری مجمع در تهران به جهت آن است که سهامداران اندکی در مجمع شرکت کنند تا هیات مدیره کماکان با سوءاستفاده از وکالتنامه های فله ای به تثبیت نفرات خود در هیات مدیره اقدام کند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بازار سرمایه و در راستای احقاق حقوق خود پیشنهاد ما به سهامداران این است که حتما در مجمع امسال شرکت سیمان مجد خواف شرکت کنند.

وی گفت: درست است که ۵۵ هزار نفر از سهامداران این شرکت در اقصی نقاط ایران پراکنده هستند اما بالاترین تراکم سهامداران و مشخصا ۲۰ درصد از سهامداران شرکت سیمان مجد خواف در تهران و تنها ۳ درصد در خواف سکونت دارند؛ بنابراین پیشنهاد این شرکت مبنی بر برگزاری مجمع در تهران معقول و منطقی است ضمن آنکه با توجه به شیوع ویروس کرونا ، هیات مدیره شرکت سیمان مجد خواف در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی موظف است که جهت پیشگیری از ابتلای سهامداران به این ویروس منحوس، تدابیر لازم را جهت انجام پروتکل های بهداشتی بیاندیشد.

وی در ادامه این موضوع را یادآور شد: طبق ادعای هیات مدیره سیمان مجد خواف ، این شرکت هم اکنون بیش از ۵۵ هزار سهامدار دارد بنابراین با توجه به پذیره نویسی این شرکت در ۱۵ سال پیش، پیش بینی می شود که میانگین سنی اغلب سهامداران بالای ۴۵ سال باشد.

وی ادامه داد: طبق مستندات واصله به ما، هیات مدیره سیمان مجد خواف بنا دارد که همچون روال های سال های گذشته، مجمع شرکت را در محل کارخانه ای که در ۱۱ کیلومتری خواف قرار دارد و فاقد امکانات بهداشتی و اقامتی است، برگزار نماید و با این اوصاف مسئولیت جان سهامداران با هیات مدیره سیمان مجد خواف است؛ با توجه به عدم تخصیص سود به سهامداران در طی ۱۵ سال گذشته بر همگان مشخص شده است که هیات مدیره سیمان مجد خواف با فرصت طلبی و سواستفاده از وکالتنامه های فله ای و غیر متعارف به دنبال تثبیت نفرات خود در هیات مدیره بوده و پرواضح است که وظایف خود را در قبال سهامداران به انجام نرسانده است؛ با این اوصاف انتظار نمی رود که در موضوع فوق الذکر نیز با احساس نوع دوستی و مسئولیت پذیری نسبت به سهامداران برخورد داشته باشد.

وی تاکید کرد: چنانچه در جریان برگزاری مجمع سیمان مجد خواف پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و از بابت ابتلای سهامداران به ویروس کرونا خطری متوجه آنها شود، مسئولیت جان سهامداران با هیات مدیره سیمان مجد خواف خواهد بود.

سهامدار عمده سیمان مجد خواف همچنین از ارسال نامه ای به ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهاد این شرکت مبنی بر تقبل هزینه ها برای برگزاری مجمع در تهران و مخالفت ضمنی هیات مدیره با آن، در نامه ای به ستاد مقابله با کرونا و سازمان بورس در مورد عواقب برگزاری مجمع در محیط آلوده و فاقد امکانات بهداشتی آن هم در مجاورت کارخانه شرح داده شده است تا آنها در جریان باشند که  هیات مدیره این شرکت به چه شیوه ای با جان انسان ها بازی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز