خبرگزاری کار ایران

حضور سه کلیک در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و بازدید معاون وزیر گردشگری از غرفه سه کلیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۲۴

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و تا ۲۶ بهمن ماه میزبان فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری خواهد بود.

این نمایشگاه که به دلیل ارتباط عموم مردم با موضوع گردشگری و سفر همیشه از محبوبیت و جذابیت ویژه ای برخوردار است، امسال نیز از همان ساعات اول بازگشایی با استقبال بازدیدکنندگان بسیاری مواجه شد. با توجه به حضور خوب و پرشمار شرکت های داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، بدون شک شاهد یکی ‌از پر رونق ترین نمایشگاه های گردشگری خواهیم بود. شرکت های مختلف گردشگری،  آژانس ها، ایرلاین ها و استارتاپ های داخلی و خارجی از روز 23 بهمن ماه فعالیت خود را در بیش از ۹۰۰ غرفه نمایشگاه آغاز کرده اند.

در این غرفه ها شرکت های مختلف به معرفی محصولات و خدمات  گردشگری خود از جمله تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما و قطار، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، خدمات ویزا و بیمه مسافرتی می پردازند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند. با توجه به گستردگی حوزه گردشگری و موضوع سفر، تنوع نمایشگاه و غرفه ها یکی‌از نکات بسیار جالب آن است

همانطور که اشاره شد،شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارند. بنا بر گزارش اخبار نمایشگاه،  ترکیه، مالزی، اندونزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا و سریلانکا از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین، گروه‌ها و شرکت‌های گردشگری از شهرهای مسکو، کازان و سن‌پترزبورگ و از کشورهای مالزی، تاجیکستان اندونزی، تایلند، عراق، تونس و ازبکستان نیز به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور دارند.

 با توجه به اینکه صنعت گردشگری ارتباط بسیار زیادی با مراودات بین‌المللی و روابط کشورها دارد ، این نمایشگاه فرصتی مناسبی برای صنعت گردشگری کشور و شرکت های فعال است تا بتوانند از ظرفیت های موجود برای توسعه کسب و کار و خدمات خود استفاده کنند. ایجاد روابط تجاری، عقد قراردادهای بین المللی و آشنایی با آخرین فناوری‌های روز در این صنعت پویا از جمله اهداف شرکت ها در این نمایشگاه است.

از رویدادهای مهم روز دوم نمایشگاه ، می‌توان به حضور آقای علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اشاره کرد. آقای دارابی صبح امروز با حضور در نمایشگاه گردشگری تهران از غرفه های مختلف بازدید کردند.

حضور سه کلیک در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و بازدید معاون وزیر گردشگری از غرفه سه کلیک

در میان غرفه های رنگارنگ هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع وابسته برخی از غرفه ها با طراحی‌ ویژه و خلاقانه خودنمایی می‌کنند. یکی‌از این غرفه ها غرفه شرکت سه کلیک، است که یکی از باسابقه ترین شرکت های فعال در حوزه گردشگری است. «سه کلیک»برند خلاق و پویای شرکت دلتابان است  که سابقه ای نزدیک به سی سال در حوزه گردشگری دارد.

دلتابان برای چند سال پیاپی جایزه برند برتر گردشگری کشور را دریافت کرده است و از سال ۱۳۹۸ با معرفی برند «سه کلیک» به ارائه مدرن‌ترین خدمات در حوزه گردشگری کشور، بویژه خدمات آنلاین می پردازد. سه کلیک یکی‌ از کامل ترین پلتفرم های فروش آنلاین محصولات گردشگری شامل بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در سراسر دنیا و همچنین ارائه دهنده خدمات دریافت وایزا و پکیج های مسافرتی است. غرفه سه کلیک با طراحی خلاقانه و جذاب یکی از پر بازدیدترین غرفه های نمایشگاه است که توجه بازدیدکنندگان داخلی و شرکت های خارجی را به خود جلب کرده است.

علاوه بر قائم مقام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ، برخی دیگر از مسئولان دولتی در حوزه گردشگری و همچنین نمایندگان شرکت های خصوصی دیگری نیز از نمایشگاه بازدید کردند که همگی با حضور در غرفه سه کلیک ضمن صحبت با مسئولان شرکت با آخرین دستاوردها و محصولات شرکت سه کلیک آشنا شدند. حضور مسئولان و علاقمندان در غرفه سه کلیک باعث جلب توجه خبرنگاران و عکاسان حاضر در نمایشگاه شد.

به نظر می رسد استقبال از نمایشگاه و غرفه سه کلیک از سوی بازدیدکنندگان داخلی و خارجی تا روز آخر نمایشگاه ادامه داشته باشد. حضور‌ سه کلیک در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و صنایع وابسته با طرح ها و ایده های تازه ای همراه است که منجر به حضور نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی بازدیدکننده در این غرفه شده است. این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران ادامه خواهد داشت و فرصت مناسبی برای رشد و ارتقای صنعت گردشگری کشور خواهد بود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز