خبرگزاری کار ایران

فرصت های کاری برای مشاغل فنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۶۴

مشاغل فنی جزو مهمترین مشاغل یک جامعه محسوب می شوند که خدمات مختلفی را ارائه می دهند. فرصت های مختلفی برای رشته های فنی در بازار کار وجود دارد که علاقمندان می توانند یکی از آنها را برای فعالیت و کسب درآمد انتخاب کنند.

فرصت های کاری برای مشاغل فنی : مشاغل فنی جزو مهمترین مشاغل یک جامعه محسوب می شوند که خدمات مختلفی را ارائه می دهند. فرصت های مختلفی برای رشته های فنی در بازار کار وجود دارد که علاقمندان می توانند یکی از آنها را برای فعالیت و کسب درآمد انتخاب کنند.

مشاغل فنی مانند سایر رشته ها الزاما نیازی به تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی ندارند و می توان با شرکت در دوره های فنی و حرفه ای مهارتهای لازم آنها را فرا گرفت. تنوع مشاغل فنی و دوره های کارآموزی آنها زیاد است و مهمترین نکته در این زمینه انتخاب مناسبترین دوره و رشته فنی می باشد.

اگر قصد دارید از فرصت های کاری برای مشاغل فنی نهایت استفاده را ببرید و از آینده شغلی خوبی برخوردار شوید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تعمیرات موبایل

در مراکز آموزش فنی و حرفه ای دوره های مختلفی برگزار می شوند و تنوع رشته ها بسیار زیاد است. یکی از بهترین دوره های فنی برای ورود به بازار کار، دوره آموزش تعمیرات موبایل می باشد. شغل تعمیرکار موبایل جزو مشاغل فنی پردرآمد محسوب می شود و به همین دلیل متقاضیان زیادی برای شرکت در دوره مربوطه و کسب مهارتهای لازم وجود دارند.

بازار کار تعمیرات موبایل

امروزه موبایل به عنوان یکی از نیازهای اساسی افراد در زندگی نقش مهمی دارد و تقریبا می توان گفت درصد بسیاری از مردم حداقل یک تلفن همراه دارند؛ و میزان تقاضا برای خرید موبایل رو به افزایش است.

انواع مختلفی از موبایل طراحی و تولید می شود که امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل های هوشمند محبوبیت زیادی دارند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

به دلیل مسائل اقتصادی قیمت موبایل در کشور ما بسیار بالا می باشد، از این رو افراد ترجیح می دهند در صورت خراب شدن گوشی تلفن همراه خود بجای تعویض آن را تعمیر کنند. تعمیرات موبایل هم بخاطر پیچیدگی ها و هم حساسیت های ساختار آن نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد.

بنابراین با توجه به این دلایل می توان گفت نیاز شدیدی به تعمیرکار ماهر در جامعه احساس می شود و بازار کار شغل تعمیرات موبایل رونق بالایی دارد. در نتیجه دوره آموزش تعمیرات موبایل به عنوان یکی از برترین و پردرآمدترین دوره های فنی و حرفه ای محسوب می شود.

مزایای دوره آموزش تعمیرات موبایل

یکی از مزیت های اصلی دوره آموزش تعمیرات موبایل  مجتمع آموزشی برق ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای است. تمام سرفصل ها و دروس این دوره براساس استانداردهای سازمان فنی حرفه ای می باشند.

 کارآموزان می توانند پس از کسب مهارتهای لازم و قبولی در آزمون ارزیابی مدرکی معتبر دریافت کنند. این مدرک بین المللی محسوب می شود و برای افرادی که به دنبال مهاجرت شغلی به کشورهای خارجی هستند بسیار کاربردی است.

فرصت های کاری برای مشاغل فنی

همچنین با داشتن این مدرک افراد می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند و با راه اندازی یک مغازه شخصی تعمیرات موبایل به کسب درآمد بالا بپردازند. علاوه بر این موارد یکی دیگر از فرصت های شغلی برای علاقمندان به شغل تعمیرات موبایل استخدام در شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات تلفن همراه، استخدام در نمایندگی های مجاز فروش و خدمات موبایل و یا استخدام در کارخانجات تولید قطعات و لوازم جانبی گوشی تلفن همراه را می توان نام برد.

تعمیرات لوازم خانگی

یکی دیگر از پرطرفدارترین رشته های فنی تعمیرات لوازم خانگی می باشد که بازار کار بسیار خوبی دارد. علاقمندان می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی به خوبی مهارتهای این شغل را از بهترین اساتید و کارشناسان ماهر و باتجربه فرا بگیرند.

 تعمیرات لوازم خانگی شاخه های مختلف دارد مانند تعمیرات یخچال و فریزر، ظرفشوی، لباسشویی، ماکروفر و ... که هر کدام از رونق خاصی برخوردارند.

فرصت های کاری برای مشاغل فنی

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

لوازم خانگی جزو اصلی ترین وسایل زندگی همه افراد محسوب می شود که در همه خانه ها و آشپزخانه ها حضور پر رنگی دارند. این وسایل دارای انواع و مدل های مختلف از برندهای گوناگون هستند و خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

از آنجایی که در سالهای اخیر به خاطر افزایش نرخ ارز و همچنین بالا فتن مواد اولیه لوازم خانگی خارجی و داخلی با قیمت های بالا عرضه می شوند. همین امر موجب شده است که در زمان بروز عیب و یا خرابی افراد نتوانند آنها را با لوازم نو جایگزین کنند. بنابراین نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعات آنها وجود دارد.

تعمیرات این لوازم نیز همانند تعمیرات موبایل نیاز به تخصص، دانش، اطلاعات و مهارت خاص خود را دارد. به همین خاطر می توان گفت بازار کار تعمیرات لوازم خانگی وضعیت خوبی دارد و افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی فنی حرفه ای و کسب مهارتهای لازم وارد این شغل شده و درآمد بالا کسب کنند.

مزایای  انتخاب دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

یکی از مهمترین مزایای دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی تنوع بالای رشته های آن است. شما می توانید با توجه به سلیقه و همچنین وضعیت بازار یکی از شاخه های این دوره را مانند تعمیرات یخچال، لباسشویی و ... انتخاب کنید.

شما می توانید با شرکت در دوره و فراگرفتن مهارت های لازم و سپس کسب نمره قبولی در آزمون ارزیابی مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی را دریافت کنید و به عنوان تعمیرکار از فرصت های شغلی بازار کار این رشته مانند تاسیس مغازه شخصی تعمیرات و خدمات، استخدام در شرکت ها و نمایندگی های مجاز ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی و ... بهره مند گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز