خبرگزاری کار ایران

برای هر رنگی و هر سطحی یک پیستوله رنگ پاش مناسب وجود دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۶۷۰

پیستوله ‌بادی یا پیستوله رنگ بادی باعث افزایش سرعت و دقت، کاهش خستگی، یکنواخت نمودن عملیات پاشش رنگ و در نتیجه افزایش کیفیت رنگ نهایی برای هر سطحی می‌شود

اگر یک روز تعطیل حال و هوای انجام کار فنی به سر شما زده باشد و تصمیم گرفته باشید دیوار یا درب منزل یا محل کار خود را رنگ کنید، حتما متوجه شدید به اندازه‌ای که فکر می‌کردید هم ساده نیست. هم خسته کننده است و هم با مواردی همچون رد قلم، شره کردن رنگ و در نهایت دست درد و خستگی مواجه شده‌اید.

بعد از این با پیشنهاد دیگران به سراغ غلتک رفتید و تصور داشتید که با غلطک رنگ دلخواه و ساده ای خواهید داشت؛ درست است که غلطک ساده‌تر از قلم موی رنگ است اما بازهم بهترین راه نیست. بهترین انتخاب پیستوله رنگ پاش است.

پیستوله رنگ بادی چیست؟

می‌نویسیم پیستوله بادی اما شما بخوانید پیستوله رنگ بادی، پیستوله رنگپاش و در یک کلام رنگپاش بادی. ابزاری که جزو پرکاربردترین پیستوله ها به شمار می‌آید و همان طور که از نامش پیداست، از آن برای پاشش رنگ استفاده می‌شود.

مزیت پیستوله رنگپاش افزایش سرعت و دقت و از آن مهم تر یکنواخت کردن عملیات پاشش رنگ است که رنگ دلخواه و تمیزی را به جای می‌گذارد. پیستوله بادی وسیله‌ای است که عملیات پاشش را با استفاده از منبع تغذیه باد حاصل از کمپرسور هوا انجام می‌دهد. این محصول باعث افزایش سرعت و دقت، کاهش خستگی، یکنواخت نمودن عملیات پاشش و در نتیجه افزایش کارایی می‌شود.

پیستوله رنگپاش چه کاربردی دارد؟

پیستوله رنگ بادی به شما امکان رنگ کاری هر سطح و هر جنس کاری را می‌دهد. حتی اگر سر و کار شما با چوب است، بهترین گزینه برای رنگ کاری  پاشش رنگ  پیستوله رنگپاش است. بد نیست بدانید حتی برای رنگ کاری خودرو نیز از پیستوله رنگ بادی استفاده می‌شود.

پیستوله رنگپاش به دلیل سبکی، خوش دستی و راحتی، قدرت و کارایی بالا، استفاده در تمام مکان‌های مورد نظر به دلیل عدم وابستگی به برق و استفاده راحت در شرایط دشوار کاری و ارتفاعات بسیار کاربردی است.

برای هر رنگی و هر سطحی یک پیستوله رنگ پاش مناسب وجود دارد!

چه پیستوله رنگپاشی را بخریم؟

حالا که مشخص شد این ابزار یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ابزار آلات نقاشی است، پس به سراغ انواع مختلف این ابزار و هدایت شما به سمت خرید مناسب این محصول می رویم. شما باید پیستوله رنگ پاش بادی را متناسب با نیاز و کاربرد مورد نظرتان، انتخاب کنید. حتی ممکن است شما نسبت به شرایط کاری خود استفاده از پیستوله برقی را ترجیح دهید. در واقع کاربرد و استفاده از نوع بادی این ابزار بیشتر از نوع برقی آن است اما شرایط کاری و مورد مصرف از آن تعیین کننده‌ نوع آن است. پس بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و پیستوله رنگ پاش خوب و مناسب و مقرون به صرفه‌ای را تهیه کنید.

پیستوله بادی چگونه کار می‌کند؟

این وسیله با نیروی باد راه اندازی می‌شود و نام آن هم دقیقا به همین خاطر پیستوله بادی گذاشته شده است. در واقع یک منبع باد و یا کمپرسور باد وجود دارد که از طریق فشار رنگ دلخواه را به سطح می‌پاشد. پیستوله به ظاهر پیچیده و دارای قطعات زیاد است در حالیکه با اطلاعات جزیی از محصولات تمام شبهات شما رفع می‌شود.

هر پیستوله بادی از کاسه، پیچ تنظیم باد، پیچ تنظیم مواد، پیچ پهن و باریک، درپوش سوزن، ایرکپ، ماشه و بدنه اصلی تشکیل شده است و قطعاتی چون نازل و سوزن و پکینگ مواد و باد در قطعات داخلی آن وجود دارد.

از کجا یک پیستوله رنگ پاش بادی خوب بخریم؟

فروشگاه تخصصی ابزار بادی ایرپاور پیستوله بادی را در مدل های مختلف و با کاربردهای متفاوتی مانند پیستوله اتوماتیک، پیستوله دستی، پیستوله کاسه رو، پیستوله کاسه زیر، پیستوله سایه پاش، پیستوله مینی، پیستوله بدون مخزن یا پرشر، پیستوله دو جزئی فانتاکروم و... موجود دارد و با مراجعه به آن می توانید از جزییات کامل اطلاع پیدا کنید.

بزرگی یا کوچکی فضا، غلظت رنگ‌کاری، جنس و یا سطح کار و حتی استفاده دائم و موقت از پیستوله بادی جزو موارد مهمی است که باید در زمان خرید پاسخ آن را دریافت کنید. کارشناسان تخصصی حاضر در فروشگاه تخصصی ایرپاور پاسخگوی شما برای انتخاب بهترین پیستوله رنگ پاش بادی متناسب با نیاز شما خواهد بود. فروش هر نوع پیستوله بادی یا همان پیستوله رنگپاش در این فروشگاه اینترنتی، تحت برندهای مطرح دنیاست، از این رو فروش انواع پیستوله و لوازم پیستوله را برای مشتریان تسهیل کرده است.

سایز نازل، تعداد تنظیم پیستوله رنگ، قیمت های متفاوت و... نگران هیچ کدام نباشید

کارشناسان فروشگاه ایرپاور بیش از 15 سال است که در حوزه تخصصی ابزار بادی مشغول به کار هستند و این فرصت برای شما وجود دارد تا هر نوع پیستوله رنگ، ایربراش، دستگاه رنگ پاش ایرلس، ابزار بادی مانند انواع بکس بادی و هر­آنچه در حوزه ابزار بادی و پنوماتیک را با مشاوره کامل و تخصصی نسبت به نوع نیاز خود خریداری نمایید.

اگر حرفه­ایی هستید ایرپاورسرزمین آرزوهای شماست

اگر نقاش ماشین حرفه ایی هستید و نیاز به پیستوله بادی حرفه ایی مانند انواع پیستوله های ساتا، پیستوله آئوریتا، آسترومک و هر برند تخصصی دیگر دارید بهترین ها را در ایرپاور پیدا می­کنید و اگر نقاش ساختمان یا محوطه و جاده و خیابان رنگ کاری می­کنید انواع دستگاه ایرلس بادی و ایرلس برقی در فروشگاه ایرپاور موجود است تا نسبت به هر نوع نیاز شما یک مدل خاص پیشنهاد شود.

چه صنایعی از پیستوله رنگ بادی و ابزارهای مشابه استفاده می­کنند؟

برای پاسخ به این سوال در یک کلام باید گفت تمام صنایع! بله تمام صنایع از انواع رنگ پاش ها استفاده می­کنند و بسته به نوع کار خود از مدلهای مختلف یا ابزارهای رنگ پاش مختلف استفاده میکنند.

برای مثال یک خانم خانه دار یا یک پدر خانه برای رنگ آمیزی درب و پنجره ها یا دیوار منزل نیاز به یک پیستوله برقی با قیمت ارزان و کارایی مناسب دارد، یک نقاش ماشین حرفه ایی نیاز به یک پیستوله رنگ سه تنظیم آلمانی یا ایتالیایی دارد، یک پیمانکار خط­کشی خیابان ها نیاز به یک دستگاه ایرلس دارد یا برای رنگ آمیزی بدنه کشتی از ایرلس استفاده می­کند، یک قناد و هنرمند شیرینی پزی برای تزئین کیک های خود از ایربراش قنادی استفاده می­کند، یک هنرمند گریم و آرایشگر برای گریم یا طراحی ناخن از ایربراش ناخن و بسیار و بسیار موارد دیگر

در صنایع تولیدی نیز انواع رنگ پاش ها مورد استفاده است مانند پیستوله های دو جزئی برای پاشش رزین و هاردنر همزمان، یا برای رنگ کاری محصولات تولیدی از پیستوله بدون مخزن یا پرشر استفاده می­کنند و ...

پس برای هرکاری یک نوع رنگ پاش مناسب وجود دارد که در فروشگاه ایرپاور در مدل­های متنوع موجود است. فقط کافیست وارد سایت ایرپاور شده و محصولات مختلفی که با توضیحات کامل در سایت موجود است را مشاهده نمایید و یا از طریق چت آنلاین سایت از کارشناسان فروشگاه مشاوره دریافت نمایید، یا تماس بگیرید و حضوری مراجعه کنید.

تمامی راه های تماس و ارتباط با فروشگاه تخصصی ایرپاور را می­توانید از سایت فروشگاه ابزار بادی ایرپاور www.airpower.ir دریافت نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز