خبرگزاری کار ایران

10 لیوان تبلیغاتی پرفروش با چاپ لیوان تبلیغاتی در گیفتو

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۲۰

کاربرد لیوان تبلیغاتی در هدایای سازمانی

لیوان تبلیغاتی و بطور کلی لیوان ها برای این تولید می شوند تا بتوان به واسطه آنها اقدام به نوشیدن انواع مایعات چه نوشیدنی داغ مثل چای و قهوه و... و چه نوشیدنی سرد مثل آب و آبمیوه و... کرد. اما علاوه بر ابزار نوشیدن که خاص لیوان ها می باشد، لیوان تبلیغاتی از یک وجهه تبلیغاتی نیز برخوردار است که با چاپ بر روی آن، تبدیل به نوعی هدیه تبلیغاتی می شود.

از لیوان تبلیغاتی به دو شکل استفاده می شود، نوعی از آنها که از جنس کاغذ و پلاستیک است برای مکان های عمومی و پذیرایی از جمعیت های زیاد مثل استفاده در سمینارها و همایش ها یا رستوران ها و ادارات و... و نوع دیگر که از جنس فلز و شیشه و سرامیک تولید می شود به عنوان هدیه تبلیغاتی برای هدیه به مخاطبان و مشتریان بهره گرفته می شود که هر دو نوع دو وجه مشترک دارند یکی اینکه برای نوشیدن انواع مایعات به کار می روند و دوم بر روی هر دو نوع لیوان تبلیغاتی، تبلیغات کسب و کارها اعم از طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی و... چاپ می گردد.

 

معرفی انواع لیوان تبلیغاتی

انواع لیوان تبلیغاتی به لحاظ طرح و شکل بسیار متنوع و متفاوت هستند و اصلا نمی توان آنها را در تقسیم بندی های خاصی قرار داد اما به لحاظ جنس لیوان دارای انواع مرسوم و رایجی هستند که معمولا چه برای استفاده به صورت هدیه تبلیغاتی و چه کالای غیر تبلیغی بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. لذا انواع رایج و مرسوم لیوان تبلیغاتی بر اساس جنس ساخت آنها عبارتند از:

لیوان سرامیکی یا ماگ سرامیکی تبلیغاتی

لیوان سرامیکی تبلیغاتی از جمله لیوان های بسیار پرطرفدار و محبوب حوزه تبلیغات است چون به لحاظ چاپ محدودیت رنگ ندارد و امکان چاپ بی نظیر و با کیفیتی هم بر روی آن اعمال می شود. از لیوان تبلیغاتی سرامیکی برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد استفاده می شود و به صورت های داخل رنگی، دسته رنگی یا تماما سفید تولید می شود و سپس با استفاده از چاپ سابلیمیشن که مناسب چاپ تبلیغات بر روی این لیوان است یا بعضا چاپ تامپو و... خدمات چاپ با کیفیتی بر روی آن انجام می پذیرد.

البته دسته ای نیز از لیوان سرامیکی هستند که به آنها لیوان سرامیکی جادوئی یا حرارتی می گویند که با ریختن نوشیدنی گرم به داخل آنها تغییر رنگ می دهند که برای چاپ روی آنها معمولا از چاپ دیجیتال استفاده می شود.

10 لیوان تبلیغاتی پرفروش با چاپ لیوان تبلیغاتی در گیفتو

لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان کاغذی تبلیغاتی جزو لیوان های یک بار مصرف محسوب می شود که معمولا برای استفاده در مکان های عمومی همایش ها و سمینارها یا رستوران ها و... به کار می رود. اصولا برای مقاومت داشتن این لیوان در برابر مایعات از پوشش موم،پلاستیک و... یا حتی از لیوان کاغذی دوجداره که بین جداره های آن هوا قرار گرفته تا به هنگام سرو نوشیدنی داغ، باعث سوختن دست نشود استفاده می شود. تبلیغات بر روی این نوع لیوان که جزو لیوان های تبلیغاتی پرطرفدار نیز هست، تمام رنگی و با کیفیت بالایی امکان پذیر است.

لیوان کاغذی به جهت قابل بازیافت بودنشان، دوست دار محیط زیست هستند و به جهت قیمت مناسب و تبلیغات ارزان و راحت بر روی آنها بسیار مورد توجه کسب و کارها واقع می شوند. طراحی چاپ روی لیوان تبلیغاتی کاغذی در زیبایی و جذابیت آن تاثیر فوق‌العاده ای دارد.

لیوان کاغذی چه کاربرد و استفاده ای دارد؟

معمولا لیوان کاغذی برای نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می شود و بعضا برای هر کدام طراحی های جداگانه ای نیز دارد. مثلا برای نوشیدنی های سرد از لیوان کاغذی ساده و تک جداره و برای نوشیدنی های گرم از لیوان کاغذی دوجداره استفاده می شود که بین جداره های آن هوا قرار می گیرد تا گرمای نوشیدنی گرم باعث سوزاندن دست های شما نشود.

اما با اینحال برای استفاده در مراکز عمومی چون بانک ها، ادارات و سازمان ها، سمینارها و همایش ها و... برای همه انواع نوشیدنی ها چه گرم و چه سرد از همان لیوان کاغذی ساده استفاده می شود که با انواع و اقسام طرح  و نوشته های تبلیغاتی کسب و کارها و... همراه است. همچنین لیوان کاغذی فضای مناسبی را در اختیار شما می گذارد تا بر رویش، یعنی دور تا دورش اقدام به چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی نمایید.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی به جهت فراوانی مواد اولیه اش که از پلاستیک است و همچنین قیمت ارزانی که در مقایسه با سایر لیوان تبلیغاتی دارد  حتی با وجود غیر قابل بازیافت بودنش در طبیعت، همواره مورد توجه کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. در واقع این نوع از لیوان تبلیغاتی در دو گونه تولید می شوند دسته ای که یک بار مصرف هستند و جنسی از لاک نشکن و منعطف دارند و دسته دیگر که یک بار مصرف نیستند و جنسی از پلاستیک سخت دارند. در هر صورت برای چاپ بر روی انواع لیوان تبلیغاتی پلاستیکی از چاپ تامپو، استفاده میشود

 

10 لیوان تبلیغاتی پرفروش با چاپ لیوان تبلیغاتی در گیفتو

لیوان شیشه ای تبلیغاتی

لیوان شیشه ای تبلیغاتی جنسی از بلور و شیشه دارد و در دو نوع مات یا براق تولید می شود. برای سرو انواع نوشیدنی های گرم وسرد مناسب است و حتی جنبه تزئینی نیز دارد. برای چاپ تبلیغات روی این لیوان ها از چاپ کوره ای یا چاپ تامپو یوی و... استفاده می شود.

 لیوان تبلیغاتی فلزی

لیوان فلزی تبلیغاتی به جهت جنس بدنه بسیار باکیفیتش  که از فلزات ساخته شده از دوام واستحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است منتها شاید کمی قیمت بالای آن به مذاق کسب و کارها خوش نیاید اما عمر طولانی آن قیمت بالایش را توجیه پذیر خواهد کرد. با اینحال تبلیغات بر روی این محصول که به صورت هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود، همیشه مرسوم می باشد

هدایای تبلیغاتی گیفتو فروش انواع لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی

قیمت لیوان تبلیغاتی را جنس ساخت آن تعیین می کند و از یک جنس و متریال تا جنس و متریالی دیگر دارای قیمت های متفاوتی است. اما با اینحال خرید از مجموعه های تولیدی پر سابقه و دارای تجربه زیاد چون مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو که روش های تولید بهینه را می داند، به شما در خرید محصولات و هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب تر کمک می کند. همچنین انجام مشاوره های کارآمد در این مجموعه که توسط متخصصین و حرفه ای های این حوزه ارائه می شود در انتخاب بهتر و درست تر به یاری شما خواهد آمد.

راهنمای چاپ لیوان تبلیغاتی چگونه است؟

لیوان و بخصوص لیوان سرامیکی و ماگ تبلیغاتی  یا حتی لیوان کاغذی یکی از مهمترین و پراستفاده ترین هدایای تبلیغاتی به حساب می آیند که در طرح و شکل ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند. لذا بسته به همین تفاوت در طرح و جنس نیز دارای روش های چاپ متفاوتی نیز هستند. چاپ بر روی لیوان بویژه نوع لیوان سرامیکی علاوه بر اینکه جذابیت بصری فوق العاده ای ایجاد می کند در صورتی که دارای طرح و لوگوی تبلیغاتی نیز باشد بسیار می تواند تحت قالب یک نوع هدیه تبلیغاتی اهداء شده به مشتریان و مخاطبان در توسعه برندینگ و رونق کسب و کارها موفق عمل نماید. لیوان ها جزو وسایلی هستند که ما هر روزه از آنها برای نوشیدن آب و مایعات استفاده می کنیم و به جهت نیازضروری بدن به آب جزو وسایل غیرحذف شدنی زندگی مان نیز محسوب می شوند.

با این حساب اگر قرار باشد بر روی لیوان های سرامیکی که از انواع مختلفی در طرح و رنگ برخوردارند، چاپ انجام شود می توان از روش های چاپی چون چاپ سابلیمیشن، چاپ تامپو و چاپ سیلک استفاده کرد و اگر قرار باشد چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی صورت پذیرد می بایست از چاپ افست استفاده کرد که به نسبت بقیه روش های چاپ بهتر و مقرون به صرفه تر هستند و کیفیت خروجی چاپ بهتری نیز ارائه می دهند

. شاید اهمیت لیوان و چاپ بر روی آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی عالی را اینطور بشود فهمیدکه وقتی برای رفع خستگی با آن چای یا قهوه می خوریم یا برای رفع تشنگی آب می نوشیم در واقع به هنگام لذت بردن با طرح و لوگوی چاپ شده روی آن مواجه می شویم که می تواند تاثیر بیشتری بر مغز بگذارد و بهتر در خاطر ما بماند.

کیفیت چاپ لیوان تبلیغاتی در شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو

شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو با سال ها تجربه عملی در زمینه تولید انواع هدایای تبلیغاتی از جمله تولید انواع لیوان تبلیغاتی اعم از لیوان سرامیکی و لیوان کاغذی و ... و با در اختیار داشتن انواع روش های چاپ و تجهیز به جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های چاپ انوماتیک و نیمه انوماتیک، این نوید را به  مشتریان و مخاطبان خود می دهد که بهترین و سریع ترین خدمات چاپ را در این مجموعه دریافت کنید. ما معتقدیم که جلب اعتماد مشتریان و مخاطبان اتفاقی نیست.

چرا لیوان تبلیغاتی در تبلیغات موثر است؟

اینکه از محصولی استفاده می کنید که بسیار پرکاربرد است و نوع استفاده و طیف مخاطبانش هم مشخص است، کمک می کند که به شناخت بهتری از مخاطب رسیده و تبلیغات موثری داشته باشید. لیوان تبلیغاتی از دسته هدایای تبلیغاتی است که استفاده از آن، مدیر و غیر مدیر نمی شناسد و عمومیت دارد مثلا موقع پذیرایی عمومی در یک نمایشگاه یا سمینار که بعضا از لیوان تبلیغاتی یک بار مصرف کاغذی استفاده می شود، لیوان مورد استفاده مدیر و یک  فرد عادی یکی است لذا با یک کالای ارزان، پیام تبلیغاتی شما در معرض دید خواص و مدیران هم قرار می گیرد. نکته مهم دیگر تعدد استفاده از یک لیوان در طول شبانه روز است که چندین بار استفاده می شود؛ مثلا لیوان تبلیغاتی سرامیکی یا شیشه ای و... را در نظر بگیرید که در هر بار استفاده پیام تبلیغاتی شما را در معرض دید قرار بدهد و یادآوری کند.

خرید انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی بسته به مکان مورد استفاده اش از مخاطبان متنوعی هم برخوردار است، مثلا شما به یک مخاطب خاص که قرار است در خانه یا محل کارش از لیوان تبلیغاتی شما استفاده کند، لیوان تبلیغاتی کاغذی که یک بار مصرف است نمی دهید یا در یک سمینار و نمایشگاه جهت پذیرایی از مدعوین از لیوان تبلیغاتی شیشه ای یا  سرامیکی استفاده نمی کنید. بهرحال با توجه به آنچه گفته شد لیوان تبلیغاتی از انواعی برخوردار است که مهمترین آنها عبارتند از:

1-لیوان تبلیغاتی کاغذی

2-لیوان تبلیغاتی شیشه ای

3-لیوان تبلیغاتی حرارتی

4-لیوان تبلیغاتی سرامیکی

5-لیوان تبلیغاتی فلزی

6-لیوان تبلیغاتی پلاستیکی

هدیه تبلیغاتی چیست؟

اغلب ما در زندگی روزمره مان چندباری از این هدایای تبلیغاتی اعم از تقویم دیواری و سالنامه، خودکار و قلم و... دریافت کرده ایم و تا حدودی با آنها آشنایی داریم. اما اگر بخواهیم تعریف دقیقی از هدیه تبلیغاتی ارائه دهیم می توان گفت به هر محصول و کالایی که بر روی آن کار تبلیغاتی اعم از چاپ طرح و لوگو یا پیام تبلیغاتی صورت پذیرفته باشد و به مخاطبان به صورت رایگان و به عنوان هدیه داده شود، هدیه تبلیغاتی گفته می شود.  هدیه تبلیغاتی معمولا از کالاها و محصولات پرطرفدار اعم از سالنامه، تقویم رومیزی، انواع قلم و خودکار، انواع تی شرت، انواع کلاه، انواع کیف، انواع ست های هدیه، انواع دفترچه یادداشت، انواع ساعت دیواری و رومیزی یا مچی، انواع لیوان، انواع جاسوئیچی و...که مورد استفاده روزانه و نیاز عمومی مردم است تهیه می شود.

شرکت هدایای تبلیغاتی گیفتو از سال 1390 در زمینه تولید انواع هدیه تبلیغاتی خلاقانه و نفیس اعم از تیشرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، ساک دستی تبلیغاتی ، ماسک تبلیغاتی پزشکی، لیوان تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و قلم تبلیغاتی و... فعالیت می کند و همیشه اعتبار و جایگاه برتر امروز خود در بین تولید کنندگان هدیه تبلیغاتی را مدیون مخاطبان و مشتریان گسترده اش می داند.

مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو با در اختیار داشتن کارگاه اختصاصی تولید انواع تیشرت تبلیغاتی و کلاه تبلیغاتی و ساک دستی و چاپ لیوان تبلیغاتی تجهیز به جدیدترین و مجهز ترین دستگاه های چاپ و حکاکی بر روی انواع هدیه تبلیغاتی، همواره توانمندی های حرفه ای و تخصصی خود را به رخ کشیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز