خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

توافق باکو و ارمنستان بر سر هدف قرار ندادن غیرنظامیان/ افزایش شمار شرکت‌کنندگان در رای‌گیری زودهنگام در آمریکا/ رسیدن تعداد کشته‌ها زمین‌لرزه یونان و ترکیه به ۲۳ نفر

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۱۵

توافق باکو و ارمنستان بر سر هدف قرار ندادن غیرنظامیان، افزایش شمار شرکت‌کنندگان در رای‌گیری زودهنگام در آمریکا و رسیدن تعداد کشته‌ها زمین‌لرزه یونان و ترکیه به ۲۳ نفر از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه‌شب به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) درباره تحولات منطقه و جهان سخنرانی کرد.

- شمار کشته‌های زمین‌لرزه قدرتمند روز جمعه در ترکیه و یونان به ۲۳ نفر رسید.

- آمارهای جدید حاکی از آن است که بیش از ۸۵ میلیون آمریکایی تاکنون در قالب انتخابات پیش از موعد، رای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند.

- جمهوری آذربایجان و ارمنستان توافق کردند که به طور عمدی غیرنظامیان را هدف قرار نداده و برای تبادل اسرا و اجساد کشته‌های درگیری‌های قره‌باغ اقدام کنند.

- دستیار رئیس‌جمهوری آذربایجان با تقدیر از نقش ایران برای حل و فصل مناقشه قره‌باغ، سفر اخیر معاون سیاسی وزیر خارجه ایران به باکو را مفید و نتیجه‌بخش خواند.

- رسانه‌های آمریکایی از دیدار رئیس‌جمهوری این کشور با سربازان نیروی ویژه‌ای که در حمله برای کشتن سرکرده سابق داعش شرکت داشتند، خبر دادند.

- منطقه کردستان عراق از توقف صادرات نفت از این منطقه در پی حمله به خط لوله صادرات نفت آن خبر داد.

- مقام‌های پلیس فدرال آمریکا و وزارت امنیت داخلی این کشور طی بیانیه مشترکی مدعی شدند که هکرهای ایرانی عامل ارسال موجی از ایمیل‌های تهدید آمیز برای هزاران آمریکایی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز