خبرگزاری کار ایران

امضای توافق بین اسرائیل و امارات در زمینه پرواز، ویزا و سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۵۱۱

اسرائیل و امارات ‌توافق‌های دو‌جانبه‌ای را در فرودگاه «بن گوریون» در ارتباط با سفر هوایی و سفر بدون ویزا و حمایت از سرمایه گذاری بین دو طرف امضا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، اسرائیل و امارات امروز- ‌سه‌شنبه- توافق‌های دو‌جانبه‌ای را در فرودگاه «بن گوریون» در ارتباط با سفر هوایی و سفر بدون ویزا و حمایت از سرمایه‌گذاری بین دو طرف امضا کردند.

هیئت اسرائیلی امروز در قالب دیدار رسمی وارد سرزمین‌های اشغالی شد تا در زمینه سرمایه‌گذاری، تجارت و تکنولوژی بحث و گفت‌و‌گو کنند.  

نمایندگان دو طرف این توافق‌ها را در فرودگان بن گوریون در نزدیکی تل آویو با حضور «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا و «عبید حمید الطایر»، وزیر امور دارایی امارات امضا کردند.

از مهم ترین اسناد امضا شده بین اسرائیل و امارات توافی تسهیل پروازها بین دو طرف بوده و قرار است طی هفته‌های آتی ده‌ها پرواز منظم توسط همواپیماهای مسافری و باری هر هفته بین اسرائیل و امارات آغاز شود.

این توافق همچنین به شرکت‌های هواپیمایی اسرائیل و خارجی اجازه پرواز از اسرائیل به خاور دور و استرالیا را از طریق امارات را می‌دهد و به این ترتیب مدت زمان این پروازها و به تبع، هزینه بلیط‌های هواپیمایی نیز به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد .

در این سفر همچنین شهروندان امارات و ساکنان سرزمین‌های اشغالی از دریافت ویزا برای ورود به هر دو سرزمین معاف شده‌اند.

ن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز