خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آغاز ساخت پایگاه جدید توسط ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه/ وقوع انفجار مهیب در بغداد/ منفی شدن تست کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۵۵۴

آغاز ساخت پایگاه جدید توسط ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه، وقوع انفجار مهیب در بغداد و منفی شدن تست کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آلمان با اعلام این‌که برجام در راستای حفظ ثبات و امنیت در خاورمیانه است، تاکید کرد که کشورش به توافق هسته ای با ایران پایبند است.

- نخستین روز رسیدگی به صلاحیت قاضی پیشنهادی رئیس‌جمهوری آمریکا برای عضویت در دیوان عالی آمریکا آغاز شده است.

- پزشک کاخ سفید اعلام کرد که آزمایش کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا منفی بوده است.

- یک مقام امنیتی عراقی بامداد امروز -سه‌شنبه- از وقوع انفجاری مهیب در بغداد خبر داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا که اخیرا به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، بدون استفاده از ماسک عازم فلوریدا شد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی توهم‌آمیز و مضحک، مدعی شد که پس از پیروزی در انتخابات پیش رو احتمالا نخستین تماس را از ایران دریافت خواهد کرد.

- نماینده عربستان در سازمان ملل متحد طی مواضعی بی‌اساس، ایران را به عدم پایبندی به تعهدات برجامی خود متهم کرده و گفت که این مسأله برای ریاض بسیار نگران‌کننده است.

- ائتلاف آمریکایی ساخت پایگاه نظامی جدیدی در صحرای شهرک «الباغوز» در حومه جنوب شرقی «دیر الزور» را آغاز کرده است.

- ئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تاریخ هرگز به کشورهای عربی که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت شناختند و روابط خود را با آن عادی کردند، رحم نمی‌کند. 

 

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز