خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اعلام آمادگی رئیس‌جمهوری قرقیزستان برای استعفا/ دعوت رئیس‌جمهوری روسیه از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای مذاکره/ تحریم ۱۸ بانک و نهاد مالی ایران از سوی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۷۷۳

اعلام آمادگی رئیس‌جمهوری قرقیزستان برای استعفا، دعوت رئیس‌جمهوری روسیه از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای مذاکره و تحریم ۱۸ بانک و نهاد مالی ایران از سوی آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، آمریکا در جدیدترین اقدام ضدایرانی خود، ۱۸ بانک و نهاد مالی این کشور را تحریم کرد.

- خبرگزاری اسپوتنیک از موافقت کمپین جمهوری‌خواهان با تعویق زمان مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

- وزیر خزانه‌داری آمریکا در یاوه‌گویی‌های توهمی خود، گفت که تحریم‌ها علیه ایران تا زمان توقف برنامه هسته‌ای این کشور ادامه خواهد داشت.

- دفتر سازمان ملل در تهران در پیامی در توییتر درگذشت محمدرضا شجریان استاد آواز ایران را به خانواده و دوستداران او در ایران و جهان تسلیت گفت.

- کاخ کرملین از دعوت رئیس‌جمهوری روسیه از وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان برای رایزنی در راستای پایان دادن به تنش‌ها در منطقه قره‌باغ خبر داد.

- دفتر رئیس‌جمهوری قرقیزستان از آمادگی وی برای استعفا خبر داد.

- وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها علیه ایران، گفت که کمپین فشار حداکثری واشنگتن علیه این کشور ادامه خواهد یافت.

- پزشک کاخ سفید با اعلام این‌که رئیس‌جمهوری آمریکا پس از ابتلا به کرونا، دوره درمانی خود را تکمیل کرده است، گفت که وی می‌تواند از روز شنبه مراودات عمومی را از سربگیرد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد مجدد از چین در خصوص شیوع ویروس کرونا، گفت که این کشور باید بهای سنگینی برای کاری که با آمریکا و جهان کرد، بپردازد.

- رئیس اقلیم کُردستان، به مناسبت درگذشت خسرو آواز ایران پیام تسلیت فرستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز