خبرگزاری کار ایران

مولود چاووش‌اوغلو:‌

به حمایت از حقوق آنکارا در دریای مدیترانه ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۲۶۹

وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که کشورش به حمایت از حقوق خود در دریای مدیترانه ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «مولود چاووش‌اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه امروز -دوشنبه- تاکید کرد که آنکارا در دریای مدیترانه حقوقی داشته و به حمایت از این حقوق ادامه خواهد داد.

اوغلو از متحدان ترکیه خواست که حمایت از تروریست‌ها را متوقف کنند.

وی در نشست مطبوعاتی مشترک با «ینس استولتنبرگ»، دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: «متاسفانه برخی متحدان ما از عناصر مسلح حزب کارگران کردستان حمایت می‌کنند. از آن‌ها می خواهیم که اگر نمی‌توانند از ما حمایت کنند، حمایت از تروریست‌ها را نیز متوقف کنند.»

اوغلو با بیان اینکه فرانسه از ارمنستان که اراضی آذربایجان را اشغال کرده حمایت می‌کند، ‌تاکید کرد که ترکیه به طور کامل از آذربایجان برای حفظ تمامیت ارضی این کشور حمایت می‌کند.

اوغلو با اشاره به اینکه ارمنستان غیر‌نظامیان، زنان و کودکان را آشکارا هدف قرار داده و مرتکب جنایت جنگی می‌شود از ناتو خواست که ارمنستان را برای پایان دان به اشغال اراضی آذربایجان فرا بخواند.

دبیر کل ناتو نیز گفت: «دریای مدیترانه دچار تنش شده و ما به دنبال تنش‌زدایی هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز