خبرگزاری کار ایران

بیانیه ائتلاف فتح عراق در محکومیت حملات به نمایندگی‌های دیپلماتیک در این کشور

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۳۷

ائتلاف فتح عراق حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک در کشور و تهدیدهای اخیر علیه آن‌ها را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، ائتلاف فتح عراق امروز -پنج‌شنبه- با انتشار بیانیهای حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک در کشور و تهدیدهای اخیر علیه آن‌ها را محکوم کرد.

ائتلاف فتح در این بیانیه به پایبندی به وظیفه اصلی این دولت که برقراری امنیت و بازگرداندن هیمنه کشور و ایجاد فضاهای مناسب برای برگزاری انتخابات زود هنگام و سالم و آزاد است، دعوت کرد. 

ان ائتلاف به ریاست «هادی العامری» تاکید کرد: «گزینه‌ای غیر از ساخت کشوری عادل و توانا برای بسط امنیت و فراهم کردن زندگی آزاد و سعادتمند برای مردم عراق پیش رو نداریم.» 

در ادامه این بیانیه آمده است: «قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی باید محکم و با قدرت ایستادگی کرده و به زنجیره آدم‌ربایی‌ها، ترورها و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم که دستانی گناهکار برای ایجاد هرج و مرج پشت آن‌ها وجود دارد، پایان دهند. همه نیز باید برای از بین بردن این اقدامات جنایتکارانه با مقامات ذی صلاح همکاری کنند.»

ائتلاف فتح عراق مخالفت و محکومت خود را علیه هرگونه احملات به  نهاهای رسمی و نمایندگی‌های دیپلماتیک اعلام و تاکید کرد که این اقدامات باعث تضعیف کشور و ضربه زدن به اعتبار آن می شود که این موضوعی غیر‌قابل‌قبول بوده و نتایج خطرناکی را به دنبال دارد.

در این بیانیه تاکید شده است: «الحشد الشعبی همپای نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مدافع عراق، اتحاد و حاکمیت آن است، بنابراین ما از فرزندان خود در الحشد می‌خواهیم که مانند قبل الگوی والای پایبندی به قانون باشند.» 

ائتلاف فتح عراق در پایان خواستار دقت و عدم اتهام‌افکنی بیهوده علیه یکدیگر شد، زیرا تروریسم و عناصر رژیم بعث و دشمنان عراق همواره برای تفرقه‌افکنی تلاش کرده‌اند و وظیفه ما حفظ منافع عراق و مردم کشور است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز