خبرگزاری کار ایران

واکنش منفی مقامات کویت به ادعای ترامپ درباره عادی‌سازی روابط با اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۱۶

‌مقامات دولتی کویت به دنبال اظهارات رئیس‌جمهوری آمریکا درباره احتمال عادی‌سازی روابط بین کویت و اسرائیل، مجددا بر موضع ثابت و تغییر‌ناپذیر خود در قبال مسئله فلسطین تاکید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه القبس، اظهارات اخیر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره احتمال عادی‌سازی روابط بین کویت و اسرائیل موجی از واکنش‌ها به ویژه در محافل داخلی به همراه داشت.

منابع دولتی بلند پایه در کویت مجددا تاکید کردند که موضع این کشور در قبال عادی‌سازی با اسرائیل ثابت و تغییر‌ناپذیر است و کویت آخرین کشوری است که با اسرائیل روابط دیپلماتیک برقرار می‌کند.

این منابع تاکید کردند که اظهارات ترامپ در حاشیه دیدارش با «ناصر صباح الاحمد»، ‌نماینده امیر کویت برای دریافت نشان شایسته نظامی مطرح نشده است.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که کویت با هیچ نوع فشاری برای تغییر موضع ثابت خود در مخالفت با عادی‌سازی روابط مواجه نیست و این تصمیم کویت موضوعی حاکمیتی است و تغییر نخواهد کرد.

این منابع همچنین توضیح دادند که کویت از مردم فلسطین تا زمان دریافت حقوق کامل خود و تحقق راهکار عادلانه مبتنی بر مراجع صلح و در صدر آن قطعنامه‌های شورای امینت و طرح صلح عربی حمایت خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز