خبرگزاری کار ایران

حمایت معاون سابق پنس از جو بایدن

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۰۹

یکی از کارکنان ارشد سابق کاخ سفید با انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهوری آمریکا و ناتوانی وی در مدیریت بحران کرونا، گفت که در انتخابات پیش رو به نامزد دموکرات‌ها رای می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «اولیویا تروی» از کارکنان ارشد سابق کاخ سفید با انتقاد از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و ناتوانی وی در مدیریت بحران کرونا، گفت که در انتخابات پیش رو به «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها رای می‌دهد.

تروی دستیار «مایک پنس» معاون ترامپ بود که به عنوان هماهنگ‌کننده ارشد کارگروه مقابله با کرونا در کاخ سفید فعالیت می‌کرد.

وی که در تمام عمر فعالیت سیاسی خود جمهوری‌خواه بوده است، در ماه جولای کاخ سفید را ترک کرد. تروی در ویدئویی که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد که به کمپین جمهوری‌خواهان مخالف ترامپ پیوسته است.

تروی در این ویدئو اعلام کرد: «دولت آمریکا از اواسط ماه فوریه می‌دانست که همه‌گیری کرونا در این کشور به یک پاندمی بزرگ تبدیل خواهد شد ولی رئیس‌جمهور نمی‌خواست درباره آن چیزی بشنود چرا که بزرگ‌ترین نگرانی وی این بود که انتخابات نزدیک است و این مساله چگونه می‌تواند روی آنچه رکورد موفقیت خود می‌دانست، تاثیر بگذارد».

وی افزود که واقعیت این است که رئیس‌جمهوری آمریکا به هیچ‌کس غیر از خودش اهمیتی نمی‌دهد. اگر ترامپ این مساله را جدی گرفته بود و حتی اقدامی کوچک برای جلوگیری از  این بیماری انجام می‌داد، روند همه‌گیری بیماری کُند شده و بسیاری از آمریکایی‌ها زنده می‌ماندند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز