خبرگزاری کار ایران

تشکیلات خودگردان فلسطین:

امضای توافق عادی‌سازی روابط با اسرائیل صلح را در منطقه محقق نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۴۹

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که امضای توافقنامه‌های سازش با اسرائیل در کاخ سفید صلح را در منطقه محقق نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به قنل از رای الیوم، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که امضای توافقنامه‌های سازش با اسرائیل در کاخ سفید صلح را در منطقه محقق نخواهد کرد. 

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «تا زمانی که آمریکا و اسرائیل حقوق مردم فلسطین برای تشکیل کشور مستقل بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی و حل مسئله آوارگان فلسطینی را طبق قطعنامه ۱۹۴ به رسمیت نشناسند، صلحی محقق نخواهد شد.» 

در این بیانیه تاکید شده است که با احدی به نام مردم فلسطین و سازمان آزادی‌بخش به عنوان نماینده مردم فلسطین مذاکره نشده و نخواهد شد. 

تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: «مشکل اصلی بین کشورهای امضا‌کننده توافق با اسرائیل نیست، بلکه مشکل با مردم فلسطین است که تحت اشغال هستند.» 

در این بیانیه مجددا هشدار داده شده است که صلح، امنیت و ثبات بدون پایان دادن به اشغالگری و تحقق خواسته‌های مردم فلسطین محقق نخواهد شد.

  همچنین تاکید شده است که تلاش‌ها برای عبور از مردم فلسطین و سازمان آزادی‌بخش پیامدهای خطرناکی برای دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال خواهد داشت. 

جنبش حماس نیز روز گذشته‌ امضای توافق عادی‌سازی بین امارات و بحرین با اسرائیل را بی‌ارزش تلقی کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز