خبرگزاری کار ایران

پهلو گرفتن یک کشتی جنگی در بندر «راس لانوف» لیبی

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۶۱۴

شرکت ملی نفت در لیبی اعلام کرد که یک کشتی جنگی اخیرا در بندر «راس لانوف»، تحت کنترل نیروهای موسوم به ارتش ملی پهلو گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شرکت ملی نفت در لیبی اعلام کرد که یک کشتی جنگی اخیرا در بندر «راس لانوف»، تحت کنترل نیروهای موسوم به ارتش ملی پهلو گرفته است.

شرکت نفت لیبی در بیانیه خود هویت این کشتی را فاش نکرد و فقط به اعلام حضور یک کشتی جنگی نظامی در بندر نفتی «راس لانوف»  واقع در شرق شهر سرت بسنده و خاطرنشان کرد که کشتی روز شنبه پنجم سپتامبر سال ۲۰۲۰ وارد بندر شد و  هنوز از آن خارج نشده است. 

شرکت ملی نفت اعلام کرد که طی چند روز گذشته چندین مورد نقض امنیتی در این بندر را ثبت کرده و آخرین مورد آن استفاده از مهمات در پایان هفته گذشته بوده است. 

بندر «راس لانوف» شامل تاسیسات نفتی است که آسیب دیدن آن می‌تواند خطراتی را برای زندگی مردم و محیط‌زیست به همراه داشته باشد. 

در همین راستا سخنگوی شرکت ملی نفت خواستار تخلیه فوری تجهیزات نظامی از تاسیسات خود شد تا امنیت کارکنان و سالم بودن زیرساخت‌های آن حفظ شود. 

وی در ادامه افزود: «ما نمی‌توانیم در برابر هر اقدامی که جان کارکنان را به خطر اندازد یا به دلیل فعالیت غیرقانونی نظامی امکانات و تاسیاست ما را در معرض آسیب یا تخریب قرار دهد، سهل‌انگاری کنیم.» 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز