خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

گستاخی جدید نشریه «شارلی‌ابدو» در انتشار تصاویر موهن به پیامبر اکرم (ص)/ سفر وزیر خارجه سوئیس به ایران/ مشاور ارشد کاخ سفید با ولیعهد عربستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۹۴۰

گستاخی جدید نشریه «شارلی‌ابدو» در انتشار تصاویر موهن به پیامبر اکرم (ص)، سفر وزیر خارجه سوئیس به ایران و مشاور ارشد کاخ سفید با ولیعهد عربستان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که طرف‌های برجام بر سر مخالفت با بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اجماع دارند.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی تصریح کرد که نشست کمیسیون برجام نشان داد که تلاش آمریکا برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه، اقدامی پوچ و باطل است.

- نشریه «شارلی‌ابدو» در یک گستاخی جدید، بار دیگر اقدام به انتشار تصاویر موهن به پیامبر اکرم (ص) کرد.

- رئیس‌جمهوری فرانسه گفت که نیروهای سیاسی لبنان به تشکیل دولت طی دو هفته آینده متعهد شده‌اند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا برخی گزارش‌ها مبنی بر این‌که دلیل مراجعه از قبل برنامه‌ریزی نشده وی به مرکز پزشکی «والر رید» در سال گذشته میلادی، سکته مغزی خفیف بوده است را رد کرده و آن را اخبار جعلی خواند.

- نیجر به عنوان رئیس دوره‌ای جدید شورای امنیت اعلام کرد که در دوران ریاست‌ این کشور نیز اقدامی برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران انجام نخواهد شد.

- وزیر خارجه سوئیس شنبه آینده برای سفری رسمی عازم ایران می‌شود.

- مشاور ارشد کاخ سفید با ولیعهد عربستان در ریاض دیدار کرد.

- پایگاه خبری کنگره آمریکا گزارش داد که چین قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ تعداد کلاهک های هسته‌ای فعال خود را دو برابر کند.

- پارلمان تونس امروز -چهارشنبه- به کابینه پیشنهادی نخست‌وزیر این کشور رای اعتماد داد.

- رئیس‌جمهوری فرانسه اقدام گستاخانه نشریه «شارلی ابدو» در توهین به پیامبر اسلام را محکوم نکرد و تلاش کرد آن را به آزادی بیان و اندیشه ربط دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز